Tjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
Får gärna vara svenskt, roligt namn :D
Och.. Vet ni någon bra Horde server?
/F3lan
Tjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
↗ till inläggetTjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
Jag är inte så bra själv men att komma på bra namn :P men jag har hört att stormscale är en bra PvP server om man är horde. Själv kör jag på agamaggan och den är normal kan man säga.
↗ till inläggetStormscale, har en 64 hunter där. Jag tycker det är för långa väntetider för att komma in i BG's och liknande. oO↗ till inläggetTjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
Jag är inte så bra själv men att komma på bra namn :P men jag har hört att stormscale är en bra PvP server om man är horde. Själv kör jag på agamaggan och den är normal kan man säga.
Kanske i lvl 64, men i lvl 80. Så är det max 5 min till WSG elelr AB. Imo ska du köra Stormscale för PvP. Körde där 1 månad. Miggrade tillbaka för att kunna köra med gammal WoW polare ;)
↗ till inläggetTjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
Trästolen
Burkmat
Dunemaul!
↗ till inläggetDet får bli Burkmat :D Tack ;)↗ till inläggetTjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
Trästolen
Burkmat
Dunemaul!
↗ till inläggetDet får bli Burkmat :D Tack ;)↗ till inläggetTjenare, Jag tänkte börja med Wow igen och jag undrar ifall ni kan knäcka något bra namn till en Tauren DK?..
/F3lan
Trästolen
Burkmat
Dunemaul!
No problemas, glad för att kunna vara till hjälp.
Hoppas jag inte är försen med namnet "Kakburk"
x)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in