💬
Logga in
Fuska.se

Guild Wars

26 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag har ändrat forumet till ett snack forum iställe eftersom jag fått svar på alla mina frågor. Så nu kan ni snacka om guild wars här XD

Senast ändrad:

Du kommer att tröttna snabbt nu när du är van med wow. GW är mer typ singleplayer.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Du kommer att tröttna snabbt nu när du är van med wow. GW är mer typ singleplayer.

ok, men finns det inget pve ? som man kan köra med andra ?

Nivå 6 · Fuskare

inne i städer ser du alla andra som vanligt. Utanför så är det bara ditt party.

http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page

http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page

http://players.guildwars.com/

Nivå 7 · Fuskare

jo det finns PvE, men det är baserat på PvP

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Ok, ty för era svar. Ska nog köpa det eftersom jag gillar pvp och om jag inte köper det hade jag nog kört talisman eller flyff och jag har en känsla att guild wars är bättre. XD

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köpte GW , och slutade efter två dagar, blev level 13 typ ;-p

Tycker verkligen det är helt värdelöst ..

Nivå 6 · Fuskare Bajare

GW har enligt mig riktigt bra PvP, detta p.g.a. att den inte är gearbaserad på något sätt utan att det är skillsen som avgör :) . PvP'n är också väldigt fint balanserad och det är nog ingen klass som kan klassas som "OP". Söker du något annorlunda online rpg spel så är det någonting för dig iaf :) .

30 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Ska köpa det men ska typ bara köra 1-2 månader sen börjar jag köra wow igen, kanske forsätter med guild wars om det är riktigt roligt ^^

↗ till inlägget

Ska köpa det men ska typ bara köra 1-2 månader sen börjar jag köra wow igen, kanske forsätter med guild wars om det är riktigt roligt ^^

det är ganska tråkigt.. talisman är också grymt tråkigt det mesta går ut på att göra Quester

1 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

GW har enligt mig riktigt bra PvP, detta p.g.a. att den inte är gearbaserad på något sätt utan att det är skillsen som avgör :) . PvP'n är också väldigt fint balanserad och det är nog ingen klass som kan klassas som "OP". Söker du något annorlunda online rpg spel så är det någonting för dig iaf :) .

Föredrar själv WAR:s RvR (PvP)

↗ till inlägget

det är ganska tråkigt.. talisman är också grymt tråkigt det mesta går ut på att göra Quester

Alla RPG-spel om de är Singleplayer eller Multiplayer går ut på att göra quester. Är din anledning att det är tråkigt bara p.g.a. quests ska du inte spela MMORPG:s eller RPG:s.

Guild Wars är ett spel som håller länge.

2 Feb 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Guild wars är kul. Om man inte vill köra 1 gubbe upp till 20. Te.x Jag kör Monk till 20 sen vill köra Ranger bara pvp kan man välja pvp only. Köp guild wars om du vill ha ett bra pvp spel.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

Vad är bäst att levla W/Mo eller R/Me, om man är ranger markmanship kan man ha pet ändå ?

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Ja fast du måste slotta skillen "Charm animal" och den kommer då att ta upp ett av dina åtta skillslots. Om du endå bara ska köra på markmanship kanske det inte är det smartaste p.g.a. att ditt pet inte kommer vara så bra och då kommer troligtvis inte slotta några fler "pet skills". Om du ska köra pet rekommenderar jag dig att lägga attribute points på beast mastery.

Men dock ibörjan och när man lvlar köra många pet så valet är ditt :) .

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Ja fast du måste slotta skillen "Charm animal" och den kommer då att ta upp ett av dina åtta skillslots. Om du endå bara ska köra på markmanship kanske det inte är det smartaste p.g.a. att ditt pet inte kommer vara så bra och då kommer troligtvis inte slotta några fler "pet skills". Om du ska köra pet rekommenderar jag dig att lägga attribute points på beast mastery.

Men dock ibörjan och när man lvlar köra många pet så valet är ditt :) .

Kan man specca om som i wow ?

Nivå 6 · Fuskare

ja det kan man. På olika ställen beroende på vilken del du köpte.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17

När man installerar spelet är det många patchar man måste installera ?

Nivå 6 · Fuskare

Typ ja. Spelet uppdaterar sig hela tiden. Allt är automatiskt dock.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Typ ja. Spelet uppdaterar sig hela tiden. Allt är automatiskt dock.

Asså är det stora eller små patchar ?

Nivå 6 · Fuskare

Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in