hej jo det är en sak jag undrar, och det är att kan man ta bort sina varningar eller nåt sånt?
Varningar!
Ja, om du köper ett varningskort i affären (det kostar 10.000 FuskaMynt) och sedan PM:ar admin. Det finns något annat sätt också, men jag kommer inte ihåg vad det var...
↗ till inläggetokej bra då vet jag :DJa, om du köper ett varningskort i affären (det kostar 10.000 FuskaMynt) och sedan PM:ar admin. Det finns något annat sätt också, men jag kommer inte ihåg vad det var...
Du kan även ta bort en varning med hjälp utav dina extra länkar när du har tillräckligt med UK(Unika Klick) så kan du välja att ta bort en varning.
↗ till inläggetokejDu kan även ta bort en varning med hjälp utav dina extra länkar när du har tillräckligt med UK(Unika Klick) så kan du välja att ta bort en varning.
Du kan även skita i att bryta mot reglerna
↗ till inläggetNär man är liten..Du kan även skita i att bryta mot reglerna
↗ till inläggetDet tar tyvärr inte bort en tidigare varning.Du kan även skita i att bryta mot reglerna
Du tar enkelt bort varningar genom ett varningskort, kortet kostar 10000 FM eller om du har FuskaVIP kostar det 9500 FM. ;]
Köp varningskort och kontakta admin
Frågan besvarad, ungefär 4 gånger nu.
Låst.