En websida jag vill gå in på funkar inte! Jag har provat både firefox och internet explorer men ingen av de webläsarna funkar inte! :(
Men det funkar att gå in på andra hemsidor
Vill helst inte säga vilken hemsida det är.
En websida jag vill gå in på funkar inte! Jag har provat både firefox och internet explorer men ingen av de webläsarna funkar inte! :(
Men det funkar att gå in på andra hemsidor
Vill helst inte säga vilken hemsida det är.
Hemsidan är kanske nere då :huh: , vilken hemsida är det förresten så jag kan kolla om den funkar för mej.
erkänn att det är typ the pirate bay
det är nog pirate bay....
funkar inte för mig häller :rolleyes:
↗ till inläggetja, den funkar inte för mig heller, han tror nog det är olagligt att vara inne på thepiratebay :blink:det är nog pirate bay....
Vet ngn hur man gör?
↗ till inläggetFunkar heller inte för mej, men måste ju vara knäpp om man tror tpb är olagligt :D↗ till inläggetdet är nog pirate bay....
ja, den funkar inte för mig heller, han tror nog det är olagligt att vara inne på thepiratebay :blink:
↗ till inläggetVänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra.Vet ngn hur man gör?
Är det bara jag som inte kan komma in på swebits? :unsure:
↗ till inläggetVadå vänta tills sidan e uppe??↗ till inläggetVänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra.Vet ngn hur man gör?
Den funkar ju inte ens!
↗ till inläggetVadå vänta tills sidan e uppe??
Den funkar ju inte ens!
/sigh. Du får f*n vänta tills sidan är uppe innan du kan komma in <_<
Är det bara tillfälligt eller?
↗ till inläggetJa. <_<Är det bara tillfälligt eller?
↗ till inläggetnee har du inte läst att polisen har tagit dom och alla som laddat ner där senaste månaden kommer bli gripna.Är det bara tillfälligt eller?
nee seriöst den kommer väll upp om ett tag. det är sådär ibland
↗ till inläggetLol, trodde du mena allvar eftersom du skrev det seriösa längst ner som jag inte såg först↗ till inläggetnee har du inte läst att polisen har tagit dom och alla som laddat ner där senaste månaden kommer bli gripna.Är det bara tillfälligt eller?
Lol, trodde du mena allvar eftersom du skrev det seriösa längst ner som jag inte såg först
nee seriöst den kommer väll upp om ett tag. det är sådär ibland
piratebay = uppe nu men man kan inte söka eller nåt
mm, det är oxå bara tillfälligt eller?
Eftersom sidan denna tråden syftar på bryter mot §3.7 måste jag låsa, det är helt normalt för webbsidor att vara nere ibland.