↗ till inläggetMixad skulle jag säga. Jeans, college och t-shirt.
Vad Har Ni För Klädstil?
mixad/annat.
Brukar ha skjortor, mer åt finhållet blandat med lite mörkare still.
↗ till inläggetBrukar ha skjortor, mer åt finhållet blandat med lite mörkare still.
Xade goes maffia ;-)
Hatar skjortor, tycker om hoods ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetBrukar ha skjortor, mer åt finhållet blandat med lite mörkare still.
Xade goes maffia ;-)
Hatar skjortor, tycker om hoods ^^
MjuKISS
Jag tog annat för oftast köper mamma kläder och det är mycket märkeskläder för att jag har en moster som äger en butik med märkes kläder i och skor oxh sånt, ni fattar. Men jag orkar inte bry mig så mycket var jag har på mig, men oftast blir det ju märkeskläder. Blir kallad märkesnörden i skolan :( Faast då får man tänka snabbt och komma på nåt kaxigt svar.
Kan tillägga att hiphop inte är någon klädstil, inte RnB för den delen heller. Har mer den dära gangster looken, stora kläder alltså. :)
Har min egen stil ^^ ;)
btw du tog inte med Fashioncore/emo som ett alternativ :-p
Hmm, Jeans, T-shirt och tjocktröja (när de e kallt) . Så jag antar att jag är vanlig eller något sådant? =P
Casualdress och så.
Rock/Märke. Brukar ha Stuprörs Cheap Monday byxor, munkjacka, schal (Stavas) och kanske ett nit armaband :)
Njaew.. Mixat antar jag...
Nudist.
bryr mig inte allt för mycket, men det som behagar mig brukar vara kläder som kan relateras till skate-kulturen
har väll mest nån mix av neutral-"vanlig"-rea/second hand/flummigt och lite streetinspirerat. ofta färger, mönster och stickat. gillar att komma undan billigt