💬
Logga in
Fuska.se

Drivrutiner Till Wow?

15 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag.

Bild till er som vill ha.

post-66164-1233924572_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

Prova att uppdatera drivrutinerna då, har du provat andra spel som får samma problem?

6 Feb 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tja, har omformaterat datorn min och har just installerat wow, men det går inte att öppna "Coulnt find a suitible program" eller nått sånt, kan inget om detta, nån som kan? Nått med drivrutinerna tror jag.

Kanske nått fel i installationen, den borde ju installera WorldofWarcraft.exe och det är väl inget speciellt program du behöver för att spela det? Det är väl kodat i filen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

Kan spela The SealHunter samt kolla på filmer, men det kan vara lite laggigt, och när jag scrollar laggar skärmen, vart kan jag uppdatera drivrutinerna?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vilket grafikkort har du? www.ati.amd.com/www.nvidia.com

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är för krångligt, gör så här

Gå in på start, klicka på Run/Kör och skriv i dxdiag

En ruta poppar upp, på fliken "bildskärm" kan du se vilket grafikkort du har och på "system" det andra skitet

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Awh, geez... kan inte hitta grafikkortet så jag kan inte updatera drivrutinerna... -.-

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan spela The SealHunter samt kolla på filmer, men det kan vara lite laggigt, och när jag scrollar laggar skärmen, vart kan jag uppdatera drivrutinerna?

kanske nått med fläkten det med att det laggar när du scrollar, en fläkt kan ha gett upp eller lossnat på något sätt. Öppna burken och kolla (efter du gjort allt annat)

8 Feb 2009
Nivå 7 · Fuskare

Det laggar när man scrollar osv om man inte har drivisar till gfx kortet, så du måste fixa dom, annars funkar det inte

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Gjorde en drivrutin check och har nu kommit fram till att datorn inte kan hitta grafikkortet eller likande och på så sett inte instalera nya, måste nog öppna upp dumburken och göra det oldschool

11 Feb 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

....

Start -> Kör -> dxdiag -> bildskärm

12 Feb 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

....

det står ju inte om man inte har några drivrutiner
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

....

Om man inte har något grafikkort skulle skärmen vara svart 24/7 -.-
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

....

va?:S
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

....

Vadå va? Det är ju uppenbarligen ett problem med ditt grafikkort, jag säger åt dig att du ska kolla på start > kör > dxdiag > bildskärm och du säger att det inte finns någonting där
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

....

Vadå va? Det är ju uppenbarligen ett problem med ditt grafikkort, jag säger åt dig att du ska kolla på start > kör > dxdiag > bildskärm och du säger att det inte finns någonting där

jo, men man ser inte vilker gfx kort man har om man inte har drivrutiner till det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in