↗ till inläggetWahWah då? :P↗ till inläggetP14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr.Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
Lajf™ - Chill Out.
↗ till inlägget↗ till inläggetP14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr.Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
Fyller 14 17:e Mars.
Så majoriteten av gruppen tycker inte jag är tillräckligt mogen eller? :(
↗ till inläggetSå majoriteten av gruppen tycker inte jag är tillräckligt mogen eller? :(
Vi är osäkra, har inte sett så många av dina inlägg.
↗ till inläggetJag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr.
Du ligger nära en trial.
meh jag e 15 ju :(
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr.
Du ligger nära en trial.
Trevligt.
↗ till inläggetLajf tycker du är för omogen.meh jag e 15 ju :(
Så hur går det?
↗ till inläggetSå hur går det?
Lajf håller på och röstar, och det ser positivt ut än så länge.
Kan jag kanske joina?
Ansök så tar nog ForlorN upp det
Anser du mig mogen nog?
Jag ansökte ;>
Hoppas att det godkänns
↗ till inläggetDet låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;>
↗ till inläggetDet låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;>
Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?).
↗ till inlägget
Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;>
Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?).
wtf jämnför mig inte med en p10 :angry:
↗ till inlägget
Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;>
Väldigt onödigt att bli arg över en sån sak.
↗ till inlägget
En äkta P15 vet vad en jämförelse faktiskt är.