Godkänner du mig?
Ser mig själv som relativt seriös. Du kan ju annars låta mig prova i en vecka och anser du mig som oseriös kan du kicka mig.
Godkänner du mig?
Ser mig själv som relativt seriös. Du kan ju annars låta mig prova i en vecka och anser du mig som oseriös kan du kicka mig.
↗ till inläggetlol varför?Ledsen Husko och Easton.
cmon låt mej vara med min papa tycker jage jäte seriöst
↗ till inläggetJa varför? Jag står i godo för Husko any time. Om han inte bytt namn nyligen och mitt intryck av honom som seriös bara är att hans namn påminner om någon som är ;)↗ till inläggetlol varför?Ledsen Husko och Easton.
Yo FrlrN.
Lägger du in mig i garderoben? :)
Kan jag joina?
Husko och Molesta invitad som trial. Nolltollerans btw.
Katt, du blev nekad en invite till Lajf efter en omröstning.
Ett seriöst gruppforum.. Det gillar jag.
Jag anser mig som relativt seriös, kanske det finns någon chans att jag kan få gå med?
Släppte du in Molesta? :S (No offence)
↗ till inläggetSläppte du in Molesta? :S (No offence)
Jag har snackat ganska mycket med honom... han får en chans.
Tycker att 13 åringarna inte ska få vara med, hur seriösa dom än är. No life experiance so far imo.
↗ till inläggetTycker att 13 åringarna inte ska få vara med, hur seriösa dom än är. No life experiance so far imo.
Håller med :-p Du har själv skrivit i reglerna att det är ett gruppforum för dom som har överlevt 15 vintrar, men jaja.
Har jag släppt in någon trettonåring? :/
↗ till inläggetHar jag släppt in någon trettonåring? :/
Finns ganska många underåriga i gruppen nu.
↗ till inläggettvå fjortonåringar?
↗ till inläggettvå fjortonåringar?
Jag?
Jag vill med :P
Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
↗ till inläggetOkej. :/Husko och Molesta invitad som trial. Nolltollerans btw.
Katt, du blev nekad en invite till Lajf efter en omröstning.
↗ till inläggetP14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr.Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in