Då har tre nya moderatorer utsetts:
Slasktratt
Kuzune
WASD
Då har tre nya moderatorer utsetts:
Slasktratt
Kuzune
WASD
Finns massa anmälningar!
To work, chop chop!
Fråga någon av de äldre modsen om det är något ni undrar, vi som finns har suttit ganska länge och kan svara på det mesta.
Vet inte vad jag ska säga, vart medlem här i 4½ år och nu blir jag mod, känner mig riktigt glad :)
får man testa att anmäla sig själv så man ser hur funktioner funkar?
↗ till inläggetNe.Vet inte vad jag ska säga, vart medlem här i 4½ år och nu blir jag mod, känner mig riktigt glad :)
får man testa att anmäla sig själv så man ser hur funktioner funkar?
Klart du får... Testa varna mig eller något, min varningslogg är ganska cpig anyway.
gav mig själv en tillsägelse, systemet ser ganska smidigt ut och jag kommer nog lära mig snabbt :)
Välkomna WASD och Kuzune och välkommen tillbaka Slasktratt. ;)
Jag tror att alla mina fuskamynt försvann, jag hade typ 7000 om det går att få tillbaks, min avatar försvann också igår med den laddade jag upp direkt igen
böta mig själv på "-100" men då försvann dom 21 som jag hade^^
Fixat tillbaka dina FM.
Snyggt, tror det var exakt som jag hade innan.
Känns som att jag är ensam ny mod, har inte sätt dom andra låsa någon tråd eller posta i detta forumet
↗ till inläggetVi får hoppas att de andra sköter sig lika bra inom en snar framtid då.Snyggt, tror det var exakt som jag hade innan.
Känns som att jag är ensam ny mod, har inte sätt dom andra låsa någon tråd eller posta i detta forumet
Har tagit några anmälningar och fusk, för övrigt har jag inte ett någon tråd som behövts låsas ännu. Det är väl ingen tävling heller ;) .
tack så jättemycket =) jag känner mig välsignad och redo. och grattis till Wasd och Kuzune, hoppas ni har det skitfett i modträsket.
Kan man få lite kritik efter att ha vart här i lite mer än en månad nu? :)
↗ till inläggetKan man få lite kritik efter att ha vart här i lite mer än en månad nu? :)
Kort och gott, Bra jobbat! :) Viktigt med aktiva mods.
YOU ALL SUUUUCK!!!
Nej, men seriöst. Ni är nog bra, har inte vart online så mkt på sistone så jag har inte sett er jobba så mkt. :P Dock var det någon av er nya som jag gav en tillsägelse... Ni är moderatorer och ska vara så som ni vill att medlemmarna ska vara. Skärpning på den punkten.
↗ till inläggetHar gett bort två tillsägelser, inte bra alls. Annars är det bra. Finns 23 fusk (i skrivande stund) ni kan ta hand om ;)YOU ALL SUUUUCK!!!
Nej, men seriöst. Ni är nog bra, har inte vart online så mkt på sistone så jag har inte sett er jobba så mkt. :P Dock var det någon av er nya som jag gav en tillsägelse... Ni är moderatorer och ska vara så som ni vill att medlemmarna ska vara. Skärpning på den punkten.
↗ till inläggetYOU ALL SUUUUCK!!!
Vem har gett admin två tillsägelser btw? Hehe, ibland anmäler någon honom och då syns två. Hur vågar man? :P
Var faktiskt jag som fick båda dom där tillsägelserna av er, men jag hoppas inte det blir några fler nu :)
http://www.fuska.se/forum/Mera_Warez-t116025.html och ett inlägg som jag tog bort :P
(Det ända jag hade i den låsta tråden var en youtube film,
Vill ha mer aktivitet på de nya modsen.
Rapp ska ni ha!
Håller med, känner mig rätt så ensam ibland, som att jag är admin eftersom ingen annan är aktiv.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in