very old.
Fräsig
↗ till inläggetWarcraft III och Warcraft III Frozen Throne?
Nice bild (A) xD
↗ till inläggetf*n va fin. Wc3 ftw :)
:verymad:
Molesta din jävel..:'c Måste du rita/graffitimåla så äckligt snyggt? :verymad:
↗ till inläggetganska fett men pallar dock inte att du kör blaze ya dead homie haha
kan scanna lite serieskisser jag ritar nån dag, ofta åt mystikhållet
↗ till inläggetanvänd dom i dina sigs, brukar bli bra med lite adjustmentlayers.
Slasktratt@ Jag kör inte " Blaze ya dead" ? Hade inget att göra på lektionen.
Arako@ Du med dina idér!:D
Folk brukar säga att jag ritar bra, men nu känner jag mig helt värdelös. >_<
Har ritat en bild i skolan som jag blev rätt nöjd med, kommer med bild efter lovet. ;)
Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den.
↗ till inläggetVarför tycker tjejer alltid negativt om sig själva osv?Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den.
Skitfin!
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför tycker tjejer alltid negativt om sig själva osv?Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den.
Skitfin!
Haha :3 För att alla andra jämt ska vara så mycket bättre >.<?
thx ^^,
Den va awesome
↗ till inläggetDen va awesome
thx ^^'''' roligt att några tkr det iaf :'o
↗ till inläggetOMFG IT'S A NEGATIVE HORSE!!!Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den.
↗ till inläggetJo visst... Du fick verkligen till det med skanningen!http://www.coolbuddy.com/imgs/dragon.jpg
↗ till inläggetsamma här. Alla ritar så snyggt :)Mina är så dåliga att jag kommer nog aldrig att visa upp dem här!
ajwan2bme: den va skitsnygg ju
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in