innan hade jag 592 fm men nu har jag bara 92 fm! snälla hjälp mig! nu fick jag 112
Nån Har Tagit Mina Fm!
Kan vara något som buggar.. Det är flera medlemmar som har fått sina fuskamynt försvunna. Skicka ett pm till admin så kollar han upp det och återställer dem.
Kolla i denna tråd, tror att admin har svara också vad som kan skapa detta problem.
skit..
Hade 6000-7000 fm nu har jag 4000 :S
ReaLone=hacker.
Mina mynt försvinner för varenda timme typ!
↗ till inläggetHänt mig 2 gånger, allt försvann av ingen anledning :)
Kontakta admin via PM.
↗ till inläggetOrsakerna + vad du ska göra.Admin fixade det. Frågade också vad det berodde på. Lägger upp orsak i tråden så fort han svarat.
En bugg i affären, håller på och undersöker det närmare, det lär dock dröja innan jag exakt vet.
tror inte mina har ändrats :s
Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.
↗ till inläggetMen detta är ju fuska.se :blink:Förra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.
ja han sa det -.-
Jag vill ha min fm tillbaka...
Nu har jag 3800 hade 7000fm!! :(
↗ till inläggetOm det är mig du menar vilket jag antar så står det ju klart och tydligt i admins inlägg Fuska.nuja han sa det -.-
↗ till inläggetFörra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.
↗ till inläggetHan skriver att dom som har samma lösenord som på fuska.nu och fuska.se kan förlora fuskamynt↗ till inläggetFörra sommaren så blev Fuska.nu hackat och de som hade samma lösenord där som här drabbas då och då. Vi kan tyvärr inte ta ansvar för om ni fortfarande inte har bytt lösenord då information om detta gick ut redan förra sommaren. Som vanligt så rekommenderar vi ett lösenord på minst 8 tecken varav hälften är bokstäver och hälften siffror och andra tecken.
nu vet jag varför jag inte har något kvar, varit inaktiv här sedan år tillbaka.
ReaLone gav mig 10000 fuska mynt o.o
Mina 10k försvann och jag är inte ens reggad på Fuska.nu
gimmie my moneyz backz
Min kompis förlora också Fm, vet inte om han fick tillbaka dom men...
↗ till inläggetSkicka ett PM till mig där du skriver på exakt vilken dag de försvann samt summa (måste vara inom de senaste 7 dagarna då loggarna inte sparas mycket längre än så).Mina 10k försvann och jag är inte ens reggad på Fuska.nu
gimmie my moneyz backz
PS! I och med den här tråden så har många försökt sig på bedrägerier för att få FuskaMynt. 2st användare har nu belönats med avstängning och IP-ban. Skickar ni ett PM så var säkra på er sak då jag inte har obegränsat med tid att kolla upp saker som sedan visar sig falska.
Låser tråden då ovanstående information är det ni behöver.