http://www.youtube.com/watch?v=_yPhJ15xYLg
min kompis brorsa är lilla polisen
f*n vad tråkig.
↗ till inläggetokej, du får tycka det, men dom som har gjort den är bara 5 årf*n vad tråkig.
Detta kallar jag tråkigt... Menar inget illa men det är nog sämsta filmen jag sätt på 3 år
Tråkig.. <_<
okej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill
↗ till inläggetokej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill
Jaså? Det var ganska gamla personer med i filmen ..
↗ till inläggetJa, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset".↗ till inläggetokej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill
↗ till inläggetJa, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset".↗ till inläggetokej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill
Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat
↗ till inlägget↗ till inläggetokej, jag tycker bara att det är ganska bra gjord eftersom det var 5:åringar som gjorde den. Men ni får tycka som ni vill
Ja, men det var hon som var "superhjälten Jenny" som skrev "manuset".
Inte så svårt att skriva ett dåligt manus...ont:Var i luleå var det inspelat
Lerbäcken
2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD
↗ till inläggetjo, verkligen........INTE!2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD
↗ till inlägget2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD
Naej, tycker den lilla polisen är häftig
Du har tagit bort filmen, finns inget att se <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetjo, verkligen........INTE!2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD
Jag var ironisk, du kommer att lära dig om ironi när du blir lite äldre^^
360Xbox: Det var inte jag som hade lagt upp den.Igår gick det att kolla på den, men nu går det inte. Men hur som helst, jag känner killen som la upp den så att jag ska fråga han varför den är borta.
↗ till inlägget
Jag var ironisk, du kommer att lära dig om ironi när du blir lite äldre^^
jag, fattade det
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in