💬
Logga in
Fuska.se

Går Det Att Köra Online På Gta 4?

10 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Går det att köra Online på GTA 4? Har kollat runt youtube lite.... vet inte om det är på PS3 iaf.

Nivå 4 · Lärling

Javisst, självklart att man kan lira online på GTA IV.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Går det att köra Online på GTA 4? Har kollat runt youtube lite.... vet inte om det är på PS3 iaf.

Åh jag blir så trött på alla dessa ämnen. Hur många gånger ska man behöva säga det? Googla på det bara. Sluta göra trådar här bara för att tjäna FM. Men JA, man kan spela Online på GTA IV precis som XzamX skrev.
Nivå 5 · Fuskare

Du visste inte om du sett onlinevideos på PS3. Tror du att alla skulle kunna köra online utom de som har PS3?

25 Feb 2009

Skaffa Live så funkar det perfekt (:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skaffa Live så funkar det perfekt (:

TILL PS3! Xbox 360 forumet är inte här -.- På PS3 heter det PSN (Playstation Network)

Nivå 3 · Lärling

Då kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie

Förövrigt så behöver du bara en Ethernet Sladd eller Trådlös uppkoppling till en Router.

28 Feb 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Då kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie

Förövrigt så behöver du bara en Ethernet Sladd eller Trådlös uppkoppling till en Router.

Jadå, det har jag redan. Ska nog köpa GTA snart, nåra dagar. :) Addar dej då.

/end of discussion.

1 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

/end of discussion.

Ok! Det låter bra =)

Fast jag spelar mest Fallout 3 nu.

2 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

/end of discussion.

Ok! Det låter bra =)

Vad tror du att end of discussion betyder? Frågade någon dej vad du spelade mest? Nej.

/end of discussion.

5 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

/end of discussion.

Ok! Det låter bra =)

Vad tror du att end of discussion betyder? Frågade någon dej vad du spelade mest? Nej.

/end of discussion.

Tycker du kan tacka för svaren istället.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in