Går det att köra Online på GTA 4? Har kollat runt youtube lite.... vet inte om det är på PS3 iaf.
Går Det Att Köra Online På Gta 4?
Javisst, självklart att man kan lira online på GTA IV.
↗ till inläggetÅh jag blir så trött på alla dessa ämnen. Hur många gånger ska man behöva säga det? Googla på det bara. Sluta göra trådar här bara för att tjäna FM. Men JA, man kan spela Online på GTA IV precis som XzamX skrev.Går det att köra Online på GTA 4? Har kollat runt youtube lite.... vet inte om det är på PS3 iaf.
Du visste inte om du sett onlinevideos på PS3. Tror du att alla skulle kunna köra online utom de som har PS3?
Skaffa Live så funkar det perfekt (:
↗ till inläggetSkaffa Live så funkar det perfekt (:
TILL PS3! Xbox 360 forumet är inte här -.- På PS3 heter det PSN (Playstation Network)
Då kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie
Förövrigt så behöver du bara en Ethernet Sladd eller Trådlös uppkoppling till en Router.
↗ till inläggetDå kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie
Förövrigt så behöver du bara en Ethernet Sladd eller Trådlös uppkoppling till en Router.
Jadå, det har jag redan. Ska nog köpa GTA snart, nåra dagar. :) Addar dej då.
/end of discussion.
↗ till inlägget↗ till inläggetDå kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie
/end of discussion.
Ok! Det låter bra =)
Fast jag spelar mest Fallout 3 nu.
↗ till inlägget↗ till inläggetDå kan jag tillägga lite snabbt....Om du vill köra GTA IV online så adda mig: Kuddie
/end of discussion.
Ok! Det låter bra =)
Vad tror du att end of discussion betyder? Frågade någon dej vad du spelade mest? Nej.
/end of discussion.
/end of discussion.
Ok! Det låter bra =)
Vad tror du att end of discussion betyder? Frågade någon dej vad du spelade mest? Nej.
/end of discussion.
Tycker du kan tacka för svaren istället.