💬
Logga in
Fuska.se

Fel Att Vara Aktiv Tjej På Fuska?

63 svar · startad · 🔒 låst

Ja, är det fel av mig eller?

Känns lite som att en del tycker det <_<

Dessutom tas jag för oseriös, vilket känns orättvist också. Jag är en tjej på 15 år, därför så tror en del förmodligen att jag är en fjortis som tror att jag kan allt om spel och datorer, och då går de emot mig. Men vem har egentligen sagt att det är så?

Jag kan verka oseriös med tanke på mina trådar, men då behöver man ju inte gå emot mig när jag svarar seriöst i andra trådar?

Någon annan än jag som tycker att det egentligen är lite fel? Eller är det kanske någon som tror att jag är en fjortis som jämt är oseriös och tror att jag är bättre än alla andra?

Jag vill inte att den här tråden ska bli en tråd med massa off topic och oseriös skit, alla som skriver off topic/oseriöst anmäler jag. Bara så att ni vet.

Btw, jag vet inte vart jag ska sätta tråden, så det fick bli här.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Du är en 15-årig tjej som kommer hit och går "Member-style" på forumet. Det är inte bra ser du ;)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

ditt kön har nog inget med det att göra. Vi har haft en del spamming problem och vissa personer är väl lite...ja...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vill ansöka, men har inte överlevt 15 vintrat :/

Du gör onödiga trådar..

Vad har han med detta att göra?

Senast ändrad:

Vad ger det folk för rätt till att gå emot mig när jag väl är seriös? Egentligen.

Det är sånt moderatorer borde mest se efter...

↗ till inlägget

ditt kön har nog inget med det att göra. Vi har haft en del spamming problem och vissa personer är väl lite...ja...

Personer, oftast killar, tror att nästan alla tjejer är fjortisar. ._.

Och om det har varit spammingproblem... vad har jag med det att göra egentligen? Vad har jag att göra med "vissa personer"? :huh:

↗ till inlägget
Du är en 15-årig tjej som kommer hit och går "Member-style" på forumet. Det är inte bra ser du ;)

Nej, men är det bättre att komma och göra massa depptrådar istället? Hellre ett rykte om att jämt vara glad och igång och att man har det roligt än att ha ett rykte om att man är emo, när man levt med skit förut.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, men är det bättre att komma och göra massa depptrådar istället? Hellre ett rykte om att jämt vara glad och igång och att man har det roligt än att ha ett rykte om att man är emo, när man levt med skit förut.

"Barnsliga trådar" är inte motsatsen till "Depp-trådar" :) Det är bättre att lära sig att vara glad utan att behöva vara omogen.

Det var inte så jag menade heller..

Aaah ! jag kan ju inte uttrycka mig så att andra fattar :(

Okej, jag kan inte göra en tråd som är seriös, om den inte är depp. Jag är dålig på att skildra känslor. Så, fattar alla nu? Det tog 1 timma att komma på det. *Sucka*

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är mest alla smileysar (enligt mig) som får dig att se oseriös ut.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Men det är ju med dem jag försöker "skildra mina känslor" ju :( :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men det är ju med dem jag försöker "skildra mina känslor" ju :( :huh:

Men du gör överdrivet många.

T.ex: Hej! ^^ Jag gillar ponnisar dom är så söta ^^ men det är tråkigt att folk ska slakta dom ._. det är inte roligt ._. men ändå så tycker jag att hästkött är gott ^^

F'låt då <_< Det är en vanesak, har man vant sig vid det så tänker man inte ens på det. Nu när jag skrev det här så kom jag på själv att jag gjort typ fyra " ._. ".

Lite off topic men... vet du vem jag är eller?! Jag håller på med hästar och jag säger att hästkött är gott, tyckte det bara var scary att du tog ett sådant exempel :blink:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

F'låt då <_< Det är en vanesak, har man vant sig vid det så tänker man inte ens på det. Nu när jag skrev det här så kom jag på själv att jag gjort typ fyra " ._. ".

Lite off topic men... vet du vem jag är eller?! Jag håller på med hästar och jag säger att hästkött är gott, tyckte det bara var scary att du tog ett sådant exempel :blink:

Försök undvika smilies, då tar nog folk dig mer seriöst.

:thanks: :meddum: : :gitarr:

Jobbigt att vänja sig av med något sådant... jag är dålig på sånt, men får väl göra det då. *suck*

Nivå 5 · Fuskare

Du får lägga av med *suck* också :)

Du säger att du inte är Emo (emotional), men ändå är du så desperat med att få ut dina känslor ;)

Sluta försöka vara så himla "UUUUUUUUTTTTT!!!!" :) Var mer lugn med dina "KÄÄÄÄÄNNNSSSSLLOOOORRRR" och skriv text (INTE KÄNSLOR) :) Då uppfattas du mycket mer seriös.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jobbigt att vänja sig av med något sådant... jag är dålig på sånt, men får väl göra det då. *suck*

Du vänjer dig, och undvik mer en 3 punkter så det inte blir Hej......

↗ till inlägget

Du får lägga av med *suck* också :)

Du säger att du inte är Emo (emotional), men ändå är du så desperat med att få ut dina känslor ;)

Sluta försöka vara så himla "UUUUUUUUTTTTT!!!!" :) Var mer lugn med dina "KÄÄÄÄÄNNNSSSSLLOOOORRRR" och skriv text (INTE KÄNSLOR) :) Då uppfattas du mycket mer seriös.

Med emo menar jag det som nästan alla andra menar (sån som skär sig och så vidare, jag har sagt emot allt det där en gång i tiden, men alla bara går emot en då, för det mesta)

Jag vill bara visa att jag är glad ju.

Och det där var lite väl överdrivet ("UUUUUUUUTTTTTTT!!!!")

↗ till inlägget

Du vänjer dig, och undvik mer en 3 punkter så det inte blir Hej......

Tack du, men läs igenom alla mina inlägg i t ex den här tråden, så ser du att jag inte skrivit mer än 3 punkter ;) Finns tillfällen då jag råkat skriva mer, men jag skriver inte mer än 3 punkter oftast.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Personligen tycker jag att det finns två olika fack man hamnar i på fuska. Man kan vara "under 13" vilket betyder att man skriver som en kratta, gör en massa onödiga trådar och är jobbig som f*n eller så är man "en i gänget" vilket betyder att man skriver perfekt och är väldigt bra på något t.ex. photoshop. De som är "en i gänget" gillar att titta ned på de som är "under 13" där de flesta som inte är "en i gänget" hamnar. -.-'

Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;;

↗ till inlägget

Personligen tycker jag att det finns två olika fack man hamnar i på fuska. Man kan vara "under 13" vilket betyder att man skriver som en kratta, gör en massa onödiga trådar och är jobbig som f*n eller så är man "en i gänget" vilket betyder att man skriver perfekt och är väldigt bra på något t.ex. photoshop. De som är "en i gänget" gillar att titta ned på de som är "under 13" där de flesta som inte är "en i gänget" hamnar. -.-'

Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;;

Hah, du är moderator, de vågar ju inte säga till om det.

Men det är väl egentligen lite väl taskigt att ha det så "uppdelat". T ex. Jag är inte speciellt bra på något så, jag kan lite allt möjligt, men är inte superbra på det, och bara för det (och mina onödiga trådar) så hamnar jag " under 13"? Det är väl allt för fel? Borde man inte göra något åt det egentligen? Det ska väl inte vara så på en sida? Förlåt om jag råkade gå off topic.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

inte precis. I din lilla wall of text så gjorde du bara 2 st.
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag gillar att provocera. ;]

Varför det är så uppdelat vet jag inte, men jag stör mig väldigt mycket på det. ._.' Det är ett litet gäng som härjar och tycker det är "coolt" (inte rätt ord, men på sätt och vis ändå >.<') att tycka att om man inte är som dem så är man en spammis. Det har inte alltid varit så, men på senaste tiden har det blivit allt vanligare, på alla sorters sidor. Det är hemskt.

@TheGreatest Ibland är det svårt att komma på rätt smily att slänga in. <__<;

Nivå 6 · Fuskare

du har iofs en poäng med det coola gänget. Ser mig själv som neutral och bryr mig inte precis om någon medlem här :D

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.