Tja allihopa, nu har ett Empire: Total War demo kommit ut! Den finns att ladda ner via steam.
Empire: Total War
nice :)
Gick knappt att spela för mig :S Hade bara 20 FPS.
Laddar fortfarande ner det.
20 kb/s >_>
200-350 kb/sec här atm >.>...steam brukade ju ha bra hastighet.
↗ till inläggetJa, brukade få runt 800 kb/s förr. Kanske är mitt internet som börjat bli sämre, eller så är det min brorsa som laddar ner porr.200-350 kb/sec här atm >.>...steam brukade ju ha bra hastighet.
vet inte hur steam download funkar med det kan ju vara många som laddar ner det just nu :)
Haha holy fuck! Skulle just göra en tråd om det när jag ser denna ligga överst! Någon som har testat det? Såg det just och håller på att ladda ner nu 800kb/s ofc. Rätt stor fil ser jag att den var men det såg jävligt kul ut =)
ligger på 60% atm så jag testar nog det imorrn.
15% atm. :)
12% här och nu har det sjunkit ner till 12 kb/s.
↗ till inläggetDax att omformatera datorn kanske?12% här och nu har det sjunkit ner till 12 kb/s.
Ligger på 441-800kb/s nu, tror rätt många tankar den.
↗ till inläggetNja, tror inte det beror på datorn. Den är ganska ny. Är nog någon annan som laddar ner skit, ska se efter.↗ till inläggetDax att omformatera datorn kanske?12% här och nu har det sjunkit ner till 12 kb/s.
↗ till inlägget↗ till inläggetDax att omformatera datorn kanske?12% här och nu har det sjunkit ner till 12 kb/s.
det hjälper nog inte. Skaffa bättre internet annars :). Vilket speed har du anyway Katt/Axzl?
eftersom Katt slängde in ett inlägg emellan..
↗ till inläggetHur/vart kollar man det?det hjälper nog inte. Skaffa bättre internet annars :). Vilket speed har du anyway Katt/Axzl?
27%
↗ till inläggetJo, oftast. (För mig, iaf.)det hjälper nog inte. Skaffa bättre internet annars :). Vilket speed har du anyway Katt/Axzl?
13%
jag menade ditt bredband. Har 10 mb själv.
73% :).
Har ingen aning ;p
Vart kollar man det? Kör med WLAN iaf xD
34%
Har för mig att vi har 100mbit men jag delar med 3 andra datorer.
14%
↗ till inläggetTror farsan sa något om att vi hade 100mbit också, även jag delar med tre datorer men endast denna är igång nu.Har för mig att vi har 100mbit men jag delar med 3 andra datorer.
14%
Har för mig att det finns någon sida där man kan kolla hur snabb datorn är?
46%