💬
Logga in
Fuska.se

Empire: Total War

53 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hoppas verkligen det inte kräver Steam.

troligen inte. Annars så är ju steam gratis att skaffa. Detta var nog mer ett sammarbete mellan dem. Steam gör reklam och de som vill ha det måste använda steam.
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Gillade demon fast tyckte laddningstiderna var lite lite långa....

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #43

Asch, förlorade i båda slagen med "Close Defeat". :(

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Gillade demon fast tyckte laddningstiderna var lite lite långa....

jo håller med och tyckte att det var väldigt lite innehåll i demot..

seafighten var ju typ omöjligt att losa :P. Vann utan att förlora ett enda skepp.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #45

Klarade landbattle nu. :)

24 Feb 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Bara jag som är lite halv besviken på själva spelet? Tyckte att armerna och skeppen hade en egen vilja och ville inte riktigt göra som man ville och kontrollerna är dryga -.-

Nivå 6 · Fuskare

land battle var dåligt gjort imo. För korkade enheter. På de andra spelen så kunde man bara beordra dem att anfalla så sprang alla dit och började slåss. Nu så måste man ställa dem i formationer och helst så breda som möjligt eftersom det är ju bara första leden som kan skjuta.... Kanonerna är retarded. Sa åt en att anfalla en fiende. De sköt åt motsatt håll....tryckte på marken framför kanonen och den orkade vända sig och sen var jag tvungen att beordra den att anfalla fienden igen.

Det som stör mig mest är dock att bara första ledet kan skjuta och att trupp förflyttningarna är efterblivna. Jag älskar zergs (för att de är enkla :P) och detta verkar (iaf i demot) vara ett spel som man måste hela tiden "baby sitta" sina trupper.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Agreed 100% på att kanonerna är efterblivna ^^.

edit: Lyckades vinna land battle ^^ .

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Klarade land battle nu jag med :)

Mina kanoner träffade mina soldater.

Nivå 5 · Fuskare

Seafighten var övergrymm men landfighten var efterbliven. Kanonerna sikta knäppt :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #51

Nja, så dåligt är det inte.

Nivå 6 · Fuskare

han var rätt bra :). Kollade hans sea fight också.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #53
↗ till inlägget

han var rätt bra :). Kollade hans sea fight också.

Japp, tack vare honom vet jag lite bättre taktiker nu. :P
7 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

demon är sämst :angry: .Men spelet äger :lol: .jag har erövrat stora delar av Ryssland när jag var Sverige på grand canpain :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in