http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_022509_231325.jpg
Ni kan nog gissa. Iaf [Glory of the Hero]
http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_022509_231325.jpg
Ni kan nog gissa. Iaf [Glory of the Hero]
Red Proto-Drake. Sexy.
Champion of the frozen wastes , ( Heroic less is more ) , Black temple . The spellreavers downfall <-- Defeat malygos
Journeyman eller nåt
fick 4 på samma gång sist, explore howling fjord, explore northrend, (glömt va den heter men ja har nu explorat alla 4 kontinenterna), 10 tabards
http://img152.imageshack.us/img152/1548/wowscrnshot022609204321.jpg
Leeeeeeeeeeeeroy!
Jag fick leeroy på min hunter i lvl 55 XD
↗ till inläggetJag fick leeroy på min hunter i lvl 55 XD
Hört att den är den svåraste titeln att få, svårare än Scarab Lord är just nu. Hur kan du få den på 55? Är den inte Jättesvår att få? :visslar:
Det där var väl sarkasm?
Level 80 på min alt
↗ till inläggetDen är väl inte jättesvår, pulla 50 whookey welps på lvl 56-58, consecration + Divine storm = döda :)↗ till inläggetJag fick leeroy på min hunter i lvl 55 XD
Hört att den är den svåraste titeln att få, svårare än Scarab Lord är just nu. Hur kan du få den på 55? Är den inte Jättesvår att få? :visslar:
↗ till inläggetDen är väl inte jättesvår, pulla 50 whookey welps på lvl 56-58, consecration + Divine storm = döda :)↗ till inläggetJag fick leeroy på min hunter i lvl 55 XD
Sarkasm rofl
[Armored Brown Bear] från Dalaran, ska fixa... 1600g mer sen blir gryphon också, samt wooly mammoth :D
[Explore Northrend] Ska man skaffa Tabard of the Achiever? Jobbig att få som DK, men snygg som stryk
↗ till inläggetSant, väldigt snygg. Kan ta lite tid att få dock[Armored Brown Bear] från Dalaran, ska fixa... 1600g mer sen blir gryphon också, samt wooly mammoth :D
[Explore Northrend] Ska man skaffa Tabard of the Achiever? Jobbig att få som DK, men snygg som stryk
dire maul å classic dungeonmaster på samma gång igår =D
[Wrath of the Horde] -
[For the Horde]
[storming Stormwind]
[Death to the king]
[step into the Arena]
Kommer flera ikväll/inatt hopefully.
[100 Quests completed] på paladinen
↗ till inläggetHur får man en Armored Brown Bear? Kostar det pengar eller? Vill oxå ha en sån för att få achievement med :)↗ till inläggetSant, väldigt snygg. Kan ta lite tid att få dock[Armored Brown Bear] från Dalaran, ska fixa... 1600g mer sen blir gryphon också, samt wooly mammoth :D
↗ till inläggetHur får man en Armored Brown Bear? Kostar det pengar eller? Vill oxå ha en sån för att få achievement med :)↗ till inlägget[Armored Brown Bear] från Dalaran, ska fixa... 1600g mer sen blir gryphon också, samt wooly mammoth :D
Sant, väldigt snygg. Kan ta lite tid att få dock
600g från en vendor i dalaran, förutsatt att du har reputation med kirin tor
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in