Jo, finns det något fusk som gör att man får pengar, poplaritet eller något sånt gratis på goSupermodel? :rolleyes:
Gosupermodel
aldrig hört talas om de spelet, men du kan ju alltid googla?
(om det är ett spel på internet, så nej, de finns inga fusk)
Använder den någon form utav flash?
Det finns buggar man kan utnyttja i nästan alla spel, men man måste vara rätt datorkunnig för det, tror knappast en 12 årig tjej klarar av det.
Efter en snabb titt kan jag gissa att det är ett textbaserat spel, och på 3 av de 4 senaste textbaserade spelen jag spelat har jag själv hittat buggar man kan utnyttja, så jag är rätt säker på att det finns något man kan hitta som ger dig övertag i spelet, men det kallas inte fusk, fusk är något som spelskaparna lägger in, och det finns det aldrig till online spel.
Finns program till det mesta nuförtiden, så det klarar nog säkert en tjej som är 12 av. :P
Okej, tack för ALL hjälp jag har fått :rolleyes: B) :P ;) :)
På vissa text baserade spel kan man ju använda temper data.
Du menar tamper data?
↗ till inläggetDu menar tamper data?
Skrev jag inte det?
↗ till inläggetNope, du skrev temper XD
Men elelr hur, det finns ju inte inlagda fusk. Sen får man ju hitta "buggar", alltså missar dom har gjort. Om det inte direkt är ett väldigt känt spel med många spelare så har dom nog kanske inte idrekt haft pengar till att prova allt osv
För mig står det Temper Data iallfall. :huh:
anvend cheat engine om du har anars så kand du söka på google download cheat engine så kan du ladda ned det :) !
↗ till inläggetJo, finns det något fusk som gör att man får pengar, poplaritet eller något sånt gratis på goSupermodel? :rolleyes:
Det undrar jag med vet du mejla mig hur man gör det på gosupermodel.
Heter LovegSm30 där :rolleyes: