💬
Logga in
Fuska.se

Spel

28 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag vet att det finns en del sånna här trådar, men nu är det så att jag äntligen ska köpa nytt spel, och har funderat lite, och vill veta vilket ni tycker är bäst

Halo wars

Gears of wars 1 eller 2

Left 4 dead

Mass effekt

GTA 4

Har ni några andra tips så skriv det gärna

Tack på förhand:)

11 Mar 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

Vänta två dagar och köp Resident Evil 5. :D

Men av dem i din lista skulle jag nog säga Left 4 Dead eller Mass Effect.

Nivå 4 · Lärling

GTA 4 värkar ganska kul fast hört att ganska många slutat efter 3 veckor :/

Jag skulle ta GTA 4,Har testat det det är väldigt kul :)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Vänta två dagar och köp Resident Evil 5. :D

Men av dem i din lista skulle jag nog säga Left 4 Dead eller Mass Effect.

Kan inte köpa något fören tidigast i helgen, för det är lång till närmsta spel affär... Men funderar på lite på att köpa left 4 dead på pc istället.
Nivå 0 · Nykomling

Dead Rising skulle jag tipsa om.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Saints Row 2

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

Jag kan ju skriva vad jag gillar för genres... Jag spelar shooters, bilspel och rpg.

@xbox360

Kan du förklara lite vad man gör på det, jag är inte så inne i det.

@MusicLover

Du kan också få förklara lite.

Tack så jätte mtk för hjälpen, hoppas jag får mer.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag kan ju skriva vad jag gillar för genres... Jag spelar shooters, bilspel och rpg.

@xbox360

Kan du förklara lite vad man gör på det, jag är inte så inne i det.

@MusicLover

Du kan också få förklara lite.

Tack så jätte mtk för hjälpen, hoppas jag får mer.

Ett spel av THQ, det är som gta 4 men jag tycker saints row 2 är bättre.

Det finns aktiviteter som: Hitman, insurance fraud, derby osv.

Man är i gänget 3rd street saints, och ska kämpa mot The Brotherhood, Sons of Samedi och Ronin.

Grymt kul spel, har kört i 60 timmar och har massa kvar.

Tryck på HD, Ascool film från Saints Row 2

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9

Det så väldigt roligt ut, kan kanske bli det. Det verkar roligare än GTA iaf.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det så väldigt roligt ut, kan kanske bli det. Det verkar roligare än GTA iaf.

:D

Kolla på gametrailers.com och youtube.com efter fler filmer, finns nog bättre där :P

12 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling

skulle saints row 2 vara bättre än GTA 4?! :lol:

Nej det är det inte!

men annars 50 cent:blood on the sand.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Nej det är det inte!

De är bättre :D

Är 50 cent blood on the sand bra? Har hört att de är likt gears of war.

PS!!! Han sa roligare, inte bättre.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det är det inte!

De är bättre :D

Är 50 cent blood on the sand bra? Har hört att de är likt gears of war.

PS!!! Han sa roligare, inte bättre.

ja det är något likt gears of war men det är kul ändå kameran och styrningen och t.e.x.byta vapen och ta skydd och skjuta och sånt är lite likt men inte alls lika blodigt som gow och värkligare story och sånt. ;) 50 cent är lite kortare också.

GTA 4 är roligare och bättre än sr 2.

tycker jag iallafall. :rolleyes:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

GTA IV äger lätt Saints Row 2

13 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

GTA IV äger lätt Saints Row 2

ja!!

en som håller med :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp GTA IV, det är lätt bäst.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17

Jag kan inte riktigt förstå varför ni börjar säga att GTA4 är bättre än SR2 när jag letar efter ett roligt spel, hade jag letat efter ett spel som är riktigt bra, så hade jag ju bara fortsatt spela Oblivion...

Sen har jag en fråga till dig Raeven, när du säger att GTA4 är bäst, menar du då av min lista eller av alla spel du spelat??? För i så fall kan jag ju lugnt säga att vi inte har samma smak... Halo spelen är mkt bättre än GTA spelen, och dessutom så äger Oblivion ut alla andra spel....

Men men, tack än en gång för hjälpen, och en sak jag vill till lägga är att ni gärna får skicka in videor av spelet.

Kan säga att just nu lutar det mest åt SR2 och Halo wars, men har inte bestämt mig än.

15 Mar 2009
Nivå 0 · Nykomling

Ett schyst bilspel är Forza motorsports 2 p.g.a att det är skitbilligt (typ 200 spänn) och det finns ett Auctionhouse så du kan bidda och köpa/lägga ut bilar till priser som kan vara mycket lägre än i "butiken", PS jag har 9,8mill och typ 10 bilar för 500.000 på det och jag börja för typ 2 veckor sen =P

Men om du gillar att bara köra omkring fritt så ska du köpa burnout paradise för att stunta eller NFS undercover för polisjakter och mer trimm funktioner.

Left 4 dead annars.

Jag har alla dom här spelen så jag vet vad jag snackar om =P

http://card.mygamercard.net/SV/crest/Allah313.png

16 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag kan inte riktigt förstå varför ni börjar säga att GTA4 är bättre än SR2 när jag letar efter ett roligt spel, hade jag letat efter ett spel som är riktigt bra, så hade jag ju bara fortsatt spela Oblivion...

Sen har jag en fråga till dig Raeven, när du säger att GTA4 är bäst, menar du då av min lista eller av alla spel du spelat??? För i så fall kan jag ju lugnt säga att vi inte har samma smak... Halo spelen är mkt bättre än GTA spelen, och dessutom så äger Oblivion ut alla andra spel....

Men men, tack än en gång för hjälpen, och en sak jag vill till lägga är att ni gärna får skicka in videor av spelet.

Kan säga att just nu lutar det mest åt SR2 och Halo wars, men har inte bestämt mig än.

gta4 ÄR roligare än sr 2!
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

gta4 ÄR roligare än sr 2!

(Roligare) är det inte, det är så "seriöst" eller vad man ska säga.

Saints row 2 är gjort för att man ska ha kul, gta 4 är (bättre).

Jämför tex: Kontrollerna...

Det är klumpigt att springa på gta 4 och att köra bil, på Saints row 2 så går det väldigt enkelt.

Grafiken är bättre på gta 4, på Saints row 2 fokuserar dom inte på storyn osv, mer på att man ska ha kul.

Kort sagt: Gta 4 - Seriösare, men inte så (roligt)

Saints Row 2 - Oseriöst, men roligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in