💬
Logga in
Fuska.se

Spelbutiker - Nu Gör Vi En Fullständig Lista!

63 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gamestop, Lund

lilla fiskaregatan där oxå

Jäkligt fräsch spelbutik, handlade Second Sight där förra veckan.

25 Feb 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #42

Så, har lagt till ganska många internetbutiker. Säg till om det är nån broken link ..

EB Games - Stockholm - Nacka

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #44
↗ till inlägget

EB Games - Stockholm - Nacka

Posta inte butiker som redan finns, tack.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Sen säljer MediaMarkt spel väldigt billigt och de har stor variation, frågan är om man nu vill lägga till dem också...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Partille har la ingen "femman"? Det är ju i göteborg för bövelen! *facepalms*

Sen är EBGames i femman skriven två gånger under göteborg.

Oj skulle egentligen skriva göteborg där. Sak samma, simpelt fel.
18 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling

Finns väl Game i Solna centrum.

Sedan finns även Mynt och musik i Göteborg som säljer lite blandat tv-spel. Fast jag handlar aldrig i spelbutiker.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Finns väl Game i Solna centrum.

Sedan finns även Mynt och musik i Göteborg som säljer lite blandat tv-spel. Fast jag handlar aldrig i spelbutiker.

Handla på internet ftw!
20 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling

Notera att alla EBgames i GBG numera heter GameStop.

21 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

Skellefteå:

GAME

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #51

Uppdaterat på nytt :-)

22 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling

...Men inte med de som jag tipsade om, ju. F.ö. finns det två Webhallen i Stockholm. En på Sveavägen och en i Sundbyberg. Liksom Mynt och musik finns det två, men den ena kan man i princip glömma. Men det finns också Game i Täby centrum.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #53

Så, sorry för glömde ditt inlägg.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ska bara lägga till att på Frölunda Torg är det inte GameStop. Det är bara 'Game'. Samma i nordstan.

Vet inte vad gamestop är men här heter det inte så iaf. Bara Game, dem som är lila ;D

23 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

Borde inte denna bli klistrad? Riktigt användbar tråd imo.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, det är en av de onödigaste trådarna jag någonsin sett skapats. Man kan kolla upp allt det här på intranätet.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Är det bara helt spel inriktade affärer eller affärer med spel och hemelektronik som Mediamarkt t ex?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, det är en av de onödigaste trådarna jag någonsin sett skapats. Man kan kolla upp allt det här på intranätet.

Men då är det ju hundra sidor man måste kolla upp. Enklare att se allting på en sida.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ska bara lägga till att på Frölunda Torg är det inte GameStop. Det är bara 'Game'. Samma i nordstan.

Vet inte vad gamestop är men här heter det inte så iaf. Bara Game, dem som är lila ;D

EBGames->GameStop. Bara namnbyte... Sen finns det en Game i Nordstan och en GameStop i Femman, Nordstan.

Playzone i Kalmar lär vara borta, var ju en j*vla härva om den där butiken. Den nya ägaren blev gripen för bedrägeri.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

EBGames->GameStop. Bara namnbyte... Sen finns det en Game i Nordstan och en GameStop i Femman, Nordstan.

Playzone i Kalmar lär vara borta, var ju en j*vla härva om den där butiken. Den nya ägaren blev gripen för bedrägeri.

vänta o0 är du från lidköping?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in