Vad kan man göra på en dejt? Har typ hjärnsläpp :S
Tips
Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>
↗ till inläggetMen lol <_<Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>
↗ till inläggetTa det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet.↗ till inläggetMen lol <_<Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>
eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
bjud henne på restaurang eller något.
↗ till inläggetMed vadå, sin veckopeng?eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
Det finns något som kallas ekonomi, han är 12 år och går troligen i sjätte klass. Vid den tiden har han säkerligen några hundralappar i sin plånbok. Jag hade det när jag var i den åldern fastän jag aldrig varken får veckopeng eller månadspeng. Bjud på en NiP med dipp tillsammans med en Pepsi Hax. ;)
Annars kan du väl ta med henne hem och kolla på nån film med henne.
Bjud hon/han/den på mat, gå te ICA köp 1 påse snabbnudlar ( 1kr eller nåt) samt en 1.5l ica cola (8-10 spänn) så har du den perfekta dejten hemma på ditt rum på nåt llitet j*vla plastbord från överskottsbolaget, som håller din ekonomi så att säga.
Just dont forget the fucking condom ffs!
↗ till inläggetmoron... alla har inte veckopeng för att göra slut på när man får dom. man kan spara. st00id f*ck.↗ till inläggetMed vadå, sin veckopeng?eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
↗ till inlägget↗ till inläggetMed vadå, sin veckopeng?eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång.
↗ till inlägget↗ till inläggeteh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
Med vadå, sin veckopeng?
Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång.
Detsamma Herr Necroposter
↗ till inlägget↗ till inläggeteh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.
Med vadå, sin veckopeng?
Mest sannolikt att de i din ålder får veckopeng/månadspeng.
Jag sommarjobbar ihop skiten, så käften. Sluta gnälla.
Med vadå, sin veckopeng?
hur har du fått dom pengarna då? födelsedagspresent? hjälpt mamma städa? du kan ju sluta gnälla, vi (eller rättare sagt, dom) försöker ge honom tips om vad han ska göra, annars kan du ju komma på något bättre själv...
Med vadå, sin veckopeng?
hur har du fått dom pengarna då? födelsedagspresent? hjälpt mamma städa? du kan ju sluta gnälla, vi (eller rättare sagt, dom) försöker ge honom tips om vad han ska göra, annars kan du ju komma på något bättre själv...
1. Nepp inte Födelsedagspresent. 2. Ja 3. Rage :o 4. Jag bara svarade på den korkade kommentaren -.-'
↗ till inlägget1. Nepp inte Födelsedagspresent. 2. Ja 3. Rage :o 4. Jag bara svarade på den korkade kommentaren -.-'
Nästan ett helt år innan du svarade. Vadan detta?
Mysa
↗ till inläggetAtt du tål fysisk kontakt med en homosapien förvånar mig, friday.Mysa
Jag vettefan egentligen, enligt mig så räcker det om du kommer med en bonaqua silver och rosor, kanske en liten björn du snodde från lillebrorsan..
Det handlar inte om att slösa mest pengar på vad, gäller bara att du visar stort intresse till tjejen så har du en lyckad yani "dejt".
Gott folk, veckopengssystemet lär barnen i dagens samhälle att köra på impulsköp så fort dem lägger vantarna på pengarna. Bättre att föräldrarna lär barnen att spara sina pengar dem får, ge dem lite då och då
till rätt syfte.
↗ till inlägget:o Sant, men tror nog en tråd från 2009 har fått svar ;)Gott folk, veckopengssystemet lär barnen i dagens samhälle att köra på impulsköp så fort dem lägger vantarna på pengarna. Bättre att föräldrarna lär barnen att spara sina pengar dem får, ge dem lite då och då
till rätt syfte.
↗ till inläggetUndrar hur det gick för grabben. ;|:o Sant, men tror nog en tråd från 2009 har fått svar ;)