Någon som vet vart man kan köpa en digital hastighetsmätare till moped för ett bra men ganska lågt pris? :o :) Tack för svar
Hastighetsmätare!
Har du googlat? Det kan vara ett alternativ, annars blocket, tradera eller något ; )
För det första, vespa eller crossmoped?
↗ till inläggetFör det första, vespa eller crossmoped?
Till crossmoppe, och ja jag har googlat men hitta inget.
titta med en cykelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema.
↗ till inläggettitta med en syckelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema.
Exakt så. Eller så kan du gå på Garage24's hemsida, de brukar ha det mesta inom reservdelar. Dock har de inga mopeder om någon som ska köpa moppe går in där. Endast t.ex. motorer, ramar, extra delar o så. ;)
Varför skulle dom inte passa på alla moppar -.- ?
På min crossmoppe har jag en digitalmätare, men jag vet inte exakt vad den heter.
btw har en rieju rrx, kolla upp det och se vad mätaren heter, i bästa fall går den att använda på flera modeller
ok, får se om den passar till min moppe den där mätan som ja visa lite tidigare :)