💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Minnet!

182 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Att downa KT borde inte vara ett minne, naxx är lättare än att boosta DM på en level 80...

Men mitt minne är att jag tog Rhak'Zor Hammer 2x

När över 50 pers stod runt mig när jag dingade 70 (ett event från största, inte bästa utan största guilden på servern, jag och 4 polare som dingade ungefär samtidigt).

Första gången jag som holy paladin dödade en warlock i level 70, jag hade redigt keffgear vid den tiden.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

Det där ser härligt ut.

Man behövde omkring 40 man för att downa henne, mmm...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Att downa KT borde inte vara ett minne, naxx är lättare än att boosta DM på en level 80...

När över 50 pers stod runt mig när jag dingade 70 (ett event från största, inte bästa utan största guilden på servern, jag och 4 polare som dingade ungefär samtidigt).

Första gången jag som holy paladin dödade en warlock i level 70, jag hade redigt keffgear vid den tiden.

Keffgear? Kom igen
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Keffgear? Kom igen

Asså, om du inte räknar Shard of virtous, 3 delar gladiator och legs från botanica normal så får det stå för dig ;D

Nivå 4 · Lärling

När jag samt 2 polare var på våra nyblivna lvl 30s i duskwood (hordes). Och döda lite 25-28 allies så glitcha vi upp på ett litet hus, där inne står blind marry(tror jag npc'n hette). Så glitchade mina polare upp på taket klarade inte jag av att komma upp av någon anledning. Så finns det ett ja vad ska man kalla det stup lyckades jag hoppa upp så jag stod en bit upp på stup-väggen så var det en ??pally där nere och försökte döda oss run lvl54-60 så fick hon inte tag på någon av oss medans vi dödade henne utan problem några gånger. riktigt roligt med småflin på vent och trashtalk xD

Eller när jag och en polare var på testserver och glitcha upp på goldshire taket och bara sköt ner seed of corruption. och min polare stod o lura lite på sidan som rogue och vänta på att någon skulle lyckas komma upp. Så gjorde vi så några timmar 1½-2timmar helt plötsligt kom ett raid med andra hordes förbi och hoppa upp så var vi c.a 30 hordes och 20-30alliance där nere. Så var det en rolig fight mellan casters. Och melees som kämpa för att hoppa upp medans vi gjorde allt för att hålla dom nere (lite som herre på täppan). det var riktigt kul :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

När man blev rank 11 i pvp när man var 60!

WSG, AB och AV, me n my epic pally was in ze hooD

5 Apr 2009
Nivå 4 · Lärling

första gången jag fösökte skinna ett djur utan en kniv och det gick ju inte det stod att jag behövde en skinning kniv jag gick till alla affärer och letade och jag hittade ingen. Så då frågade jag bara någon

where the fuck do i buy a skinning knife

här var svaren jag fick

lol noob

ha ha ha noob

u serious?

sight....

har fortfarande ingen j*vla kniv så min skinning skill blev det inget av.

ps jag har bara spelat i en vecka. :P

när jag såg min kusin spela och en kille sa att han hade hittat en bug. Han sa att han inte kunnde binda en shortcut på alt och f4a. hahahahaha är allt jag har att säga till honom.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

första gången jag fösökte skinna ett djur utan en kniv och det gick ju inte det stod att jag behövde en skinning kniv jag gick till alla affärer och letade och jag hittade ingen. Så då frågade jag bara någon

where the fuck do i buy a skinning knife

här var svaren jag fick

lol noob

ha ha ha noob

u serious?

sight....

har fortfarande ingen j*vla kniv så min skinning skill blev det inget av.

ps jag har bara spelat i en vecka. :P

när jag såg min kusin spela och en kille sa att han hade hittat en bug. Han sa att han inte kunnde binda en shortcut på alt och f4a. hahahahaha är allt jag har att säga till honom.

Gå till Skinning Tränaren och kolla där om du hittar en skinning knife... Prova också kolla i General Goods och Vendor.

OT:Mitt bästa minne var när jag blev lvl 15. Vet inte varför men det var det bara!

/7Denis ( DET SKA VARA /7 )

Nivå 5 · Fuskare

Ett till minne var när jag försökte leta efter en group i /4 Looking for group, då trodde jag att man skulle gå in där och göra en egen "channel". Frågade även mitt första guild hur man kunde gå in i LookingForMore men de sa bara "Ehmm... Noob?" eller "Hahaha lol". Till slut hittade jag en som kunde förklara men fattade ändå redigt inte. Det var ju på min första char som blev till en 28 Rogue, sen deleta jag han xD

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Hur kan han ha 15-30 gubbar med sig?

Jag han inte räkna dom

dom såg väldigt många ut

Nivå 5 · Fuskare

Okej, letade upp en bild på min gamla rogue (som var 30, kom inte ihåg det xD).

http://img134.imageshack.us/img134/7593/wowscrnshot040509152951.jpg

Detta var tider det.

Nivå 2 · Novis

När vi tog Sarth+3D trodde att mitt headset skulle explodera

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Var nog när jag inte visste någonting om wow, förökte klara wc i lvl 22 med en dansk kompis (som också var hunter) vi klarde några bossar men det var ju omöjligt och vi visste inte hur man skulle klara det ;: trodde att det var en omöjlig sak som man bara kunde göra om man var hög lvl, vi visste inte att healers och tanks fanns...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Skullcrushers Finests

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skullcrushers Finests

Som det är på typ alla pvp servers
7 Apr 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skullcrushers Finests

Generalisering är dåligt.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skullcrushers Finests

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skullcrushers Finests

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skullcrushers Finests

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar.

Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en
Nivå 6 · Fuskare

Ett roligt minne var nog när jag och min kompis letade efter scripts :D som /script PlaySoundFile("Sound\\Music\\ZoneMusic\\DMF_L70ETC01.mp3") och /script SILVER_PER_GOLD=0.01 var nog dom bästa :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in