💬
Logga in
Fuska.se

Påsk Quest

14 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej jag behöver hjälp med Påsk Questen har någon klarat ut den och vill berätta för mig har problem med att mata fågeln osv.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jag har klarat den.

Men det är svårt att förklara här, jag kan visa dig in-game.

Nivå 6 · Fuskare

Jag ska vara snäll och ge en liten guide;

Först av allt ska du prata med easter bunny; senare ska du ner i hålet och gå till easter bunny JR;efter att har pratat med honom ska du mata en gigantisk-Chokoägg läggande fågel som är trött;gör någon emot föra att väcka den; ge den den mat den vill ha som är i någon av påsarna som är i närheten; sen ska du skaffa implings för att göra en maskin att fungera; plocka upp en impling..(sak har glömt) som är på easter bunnys kontor; sedan tar du ungefär 5 impling jars som också är i närheten; gå tilbaka till ¨fabriken¨ sedan går du mot en grotta som är fågelns vänster; där inne finns easter implings som du ska fånga; fånga 5 st genom att klicka på dem du hittar; sedan trycker du på impling jaren med en impling i på en lång maskin nära fågeln; sen skaffar du olika delar till en maskin som gör något men den är liten och nära ingången till easter bunnys kontor; genom att skaffa delarna, sök i många låder sen använder du dem på maskinen; sedan ska du hjälpa ekorrarna som skiljer på nötter och annat skräp; prata med ekorren med en mörk päls och en gul hatt; sen pratar du med EasterBunny JR;sedan gå upp och berätta för Easter Bunny.

PS-då och då måste du prata med Easter Bunny JR som jag inte skrev men orka så... varsågod.

Senast ändrad:

Här, hittade en guide på youtube.

Jag hoppas att du kan engelska.

ps. nu ser du också vart du ska gå.

del-1

del-2

Nivå 11 · Veteranfuskare

Såja, avklarat. Tack för hjälpen.

9 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare

vad tyckte ni om mig kort fattade guide då o.-?

↗ till inlägget

Den var jobbig att läsa igenom.

Du använde inga versaler, inga punkter och kommatecken helt fel.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sämst :) Lättare att förstå om man inte läste den.

10 Apr 2009
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9

Lås tråden har redan klarat ut den utan eran tips.

11 Apr 2009
↗ till inlägget

Lås tråden har redan klarat ut den utan eran tips.

Inte behöver den låsas, vi kan ju fortfarande föra en diskussion över påsk event?
12 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare

det är störande att den där dansen man måste ha capen för är kvar... Man kommer väll aldrig få den längre? :(

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

ok raptomex, jonte jag tror den kommer aldrig ut men det kommer kanske ut en ny cape?

13 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

mm jag skulle säga men ni värkar ha sagt tillräckligt men sku visa lätt in-game

14 Apr 2009
↗ till inlägget

det är störande att den där dansen man måste ha capen för är kvar... Man kommer väll aldrig få den längre? :(

Va??

Jag har ju chocatrice cape, men det har ingen dans.. Den har en emote, som gör så att man blir ett ägg.

7 Jan 2010
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #15

Jag har också Chocatrice cape.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in