💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Trådstartare #1

Ja, som rubriken säger, vad har hänt/vad händer i World of Warcraft för dig idag? Du kanske har påbörjat en ny karaktär eller fått en ny PvP-del? Skriv vad som helst! Gör små korta sammanfattningar eller skriv mycket om du vill.

Själv så har jag plockat Lichblooms i Storm Peaks för att sedan sälja dem på AH. Ska dra Zul'Gurub med en kompis snart, vi dödar mountbossarna efter varje lockout.

Edit: Cred till The Moose som fick mig att starta tråden: http://www.fuska.se/forum/Beskriv_Er_Dag_-t113130.html

Senast ändrad:

loggade in nyss 2quests loggade ut :D för drygt

Blir la mer questande till kvällen.

Tog lvl 80 för någon timme sedan.

12 Apr 2009

Gjort JC daily ;) och en Frozen orb bara.

Loggade in på min rogue som är i The Crossroads, och som vanligt ser man en ally som står och dödar wind rider mastern så jag loggade in på min paladin och ägde han... annars har det inte hänt så mycket idag :P

Senast ändrad:

13 Apr 2009

Har gjort JC daily, och en sån sak i JC som du GÖR av Frozen orbs och lite stenar som jag brukar ;), skrev lite fel i förra ^^ Ska nog köra lite BGs nu tror jag, kanske levla lite med magen också!

Trådstartare #7

Kört Onyxia, gjort dailies. Raid 18:30.

Tjänade 350g på skit på AH, grindat Kurenai från honored till revered med spriest, fick 345 netherweave cloth och 180 beads, samt 71-72. Loggade till 80n och fick Tickbird Hatchling från Oracle Ägget. Loggade till Paladin (77), dödade lite hordes vid nexus och sen dog internet.

Moderator Moderator

Igår:

Spelade en Sunwell Plataue och vann 2 stycken t6 + Hand of the Deciver från KJ. Jag är visserligen 80 men kul ändå.

Fick också Alterac Blitz (achivement).

Idag.. gjorde Cooking dailyt, körde daily hc (UK).

Tyvärr droppade varken waist eller crossbow. =/

14 Apr 2009

Skillade Engineering till 405... Kostade mig 400g :/

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

post-62270-1239684750_thumb.jpg

Senast ändrad:

*edit*

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D

Hahah GG

+1 karma

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D

Hahah GG

+1 karma

Haha lol :D Själv och jag gjort Dailies och kör en instance, varit borta stort sett hela dagen :<
↗ till inlägget

Jag vann den där crossbown genom att rolla på den, men den kom aldrig i min bag sen :/
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vann den där crossbown genom att rolla på den, men den kom aldrig i min bag sen :/

Du kan ibland måsta loota itemet även fast du har space i dina bags.

fixat lite inför ulduar imorgon ;P

Fick min första t7 del

15 Apr 2009

Igår:

Fixat en j*vla massa, enchant-scrolls, legenchants, shoulder och headenchants , flaskor, mat etc. Gick även en AN med min shaman för att guildens MT kom på att han ville ha trinket därifrån, men det fick han ju inte ;/

Idag: Väntar som f*n på att kunna komma in står redan vid trainer och bara några klick ifrån dualspecc! Sedan ska vi se om tillräckligt många guildmembers är online för att få ihop en 10manna grupp till Uludar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in