💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Kologarn server first 25 man, tog även XT-002 server 3rd

Försöer få ner Ignis på 10manna nu. Lite segt för folk drar efter varje tries men nu har vi full grupp, så hoppas det funkar sig nu (:

Gör inte som vi gjorde och slösa en halv kväll med honom, han är buggad och inte ens Ensidia pallade döda honom innan dom tog Yogg-saron

Senast ändrad:

Har börjat levla min gnome warrior igen, 74 är den just nu, skillnat upp lite professions som jewelcrafting och mining till 395/425.

17 Apr 2009

Gillet tog ner den fjärde bossen i Ulduar. De låter dock inte mig vara med. :<

↗ till inlägget

Gillet tog ner den fjärde bossen i Ulduar. De låter dock inte mig vara med. :<

Ledsamt :/ Själv har jag bara kollat runt lite grann på chars jag inte kör på längre, har inte hunnit så mycket mer.

Har gjort dailies, sålt gems och inte så mkt mera. Ska kanske raida sen.

18 Apr 2009

Fick två nya t7 delar... Vill bara ha axlarna nu.

Drog upp en DK till level 57 och skickade sedan över pengarna till min Mage level 34, så jag kunde köpa mount. Därefter loggade några kompisar in och vi fortsatte levla med RAF. Nu är Magen level 37.

På tal om dk så har jag respeccat min dk idag, för att dual wield försvann... på death knights...

Försvann? Kan dom inte DW längre?

OnT: Farmade quests hela dagen, kvällen var 1h 30min fiskning för daily fishing. Gotcha

Senast ändrad:

↗ till inlägget

OnT: Farmade quests hela dagen, kvällen var 1h 30min fiskning för daily fishing. Gotcha

Nej, bara att DW suger nu, sög iofs förut också pga killing machine nerf men ändå

Senast ändrad:

Inget speciellt idag, min guild ska merga med en annan med liknande problem (typ 15 bra och 10 kassa pers i raider) så ska vi se om vi får ihop ett bra guild med 25 bra aktiva spelare :)

http://www.yonder.se/yoggdown.mp3

Downat Hodir på 10man. Efter 3-4 försök (Några hade spelldetail på low så dem såg inte sakerna på marken man måste gå till ^^)

Fiskat upp en mount.

Fiskat upp lite coins i Dalaran och fått ca 50+ i min fishing skill.

Igår och idag har jag försökt fiska upp en sea turtle, skiten vägrar bli fångad och jag har blivit pissed

End

19 Apr 2009

Har inte gjort så mkt, fixat dubbel specc! Sjukt skönt. Healing/Tank, så jag kan joina vikken raid som helst i stort sett om dem letar efter något :P

20 Apr 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, bara att DW suger nu, sög iofs förut också pga killing machine nerf men ändå

Ja, det blev lite fel. Men DW blev nerfat som f*n, tyckte att det var ganska bra med DW först då jag dödade andra dks ganska lätt.

Körde ulduar. Varje gång vi dödade en boss så skrek alla i vent så man fick tinitus ;: :_

21 Apr 2009

RPade lite i Orgrimmar ^^

Började igen. Kör med en ny char dvärg paladin. Kör på servern burning lugeion.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in