Ska praoa på Lövlings Åkeri snart ._.
Prao
Proade på en cykelaffär en gång, har dock Prao om 2 veckor på Pizzeria ;)
Men när jag proade på cykelaffären sög det hårt... Dammade av j*vla cyklar och plocka grus på parkerings platsen stort sett hela tiden. Snubben som skulle säga åt vad ja skulle göra var en riktig surkärring <_< så jag hade det inte någon vidare.. Hoppas att jag får bättre på pizzerian, får iaf gratis pizza varje dag ;)
Ska praoa nu till veckan på Helmia. Är nog inte så kul, men jag tog det första och det var Helmia eftersin grannen jobbar där.
Har praoat på schenker den här veckan .. Suttit i fikarummet 70 % av tiden, resten har jag packat upp DELL datorer.
Jag hade tidernas bästa prao. Jobbade historiens mest oseriösa mataffär. Jag och en kompis satt på lagret och drack utgången cola och käkade "gammalt" godis... j*vlar, man mådde inte bra efter första dagen -.-
↗ till inläggetHahahaha, lol.. Sen var ni sjuka andra dagen? xDJag hade tidernas bästa prao. Jobbade historiens mest oseriösa mataffär. Jag och en kompis satt på lagret och drack utgången cola och käkade "gammalt" godis... j*vlar, man mådde inte bra efter första dagen -.-
Dem blev jävligt sura va? Eller lyckades ni komma undan? :o
i 8an var jag på två olika platser, en stor lagerbyggnad med massa importvaror från kina, fick packa och sortera o dylikt, hemskt men det avr god frukost de bjöd på. andra stället var konsum, långa dagar upplevde jag det som, men mycket trevligare miljö än lagret, fick dessutom en alladinask!
i 9an hade jag prao på ett äldreboende där jag tidigare haft sommararbete. känns som en väldigt nyttig erfarenhet att få jobba med äldre människor på det viset.
↗ till inläggetÅka lastbil, eller på distributionscentralen ? ^^Jaha, då ska man praoa på Schenker vecka 14 -.-
↗ till inlägget↗ till inläggetÅka lastbil, eller på distributionscentralen ? ^^Jaha, då ska man praoa på Schenker vecka 14 -.-
Var på distributionscentralen och lastade Dell - datorer på ett band som sedan packeterades till hela sverige. *skryt*
Fett ;) Själv om en vecka ska jag proa på en Pizzeria..
Undra hur det kmr bli, lär inte vilja äta mer pizzor iaf på ett bra tag efter :P
Min första prao-tid började idag och ska pågå i två veckor. Praoar på Portal i Sköndal med en kompis. Det är en av hans lagkamraters pappa som jobbar där. Sjukt nice ställe. Vi jobbar 08-14 (inkl. lunch på 1h). Redan nu första dagen fick vi väldigt sköna och snygga munkjackor, vi skulle fått t-shirtar också, men de var för små. Vi skulle få t-shirtarna någon annan dag. Sen, alla andra som har praoat där har typ fått en mobil, ipod och liknande.
Nu proar jag på en Pizzera med min polare, hur chill som helst. Vi diskar lite, torkar bord, käkar pizza och tittar på MTV ;D Vi har hur slappa tider också som helst.
Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20.
↗ till inläggetDet brukar låta så, ja ...Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.
Var en vecka på Getrag här i köping. Stod och monterade slutväxlar dag ut och dag in medans jag plågades av dansbandsmusik. Men det var trevligt (Jobbade väldigt mycket trevliga människor där) även fast man fick genomlida all dansbandscrap och att man luktade som s*tan om händerna av allt smörjfett.
När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.
↗ till inläggetHaha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel.När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.
Kom nyss hem från sista praodagen hos vattenfall, gjorde inte så mycket utan surfade mest med deras gigabit internet. ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel.När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.
McDonalds är mycket större, du måste typ gå runt, ta av allt från borden, ha en ful skjorta på dig (ja det är det värsta, ful skjorta). Sen även städa massa skit varje dag, skulle jag tro.
Jag praoda på statoil i åttan och kan rekomendera detta.
Personalen var mycket trevlig och man fick lära sig en hel del om att jobba på en mack.
Tyvärr hade även Statoil riktigt fula skjortor ;)