Är på en liten industri som heter rydverken nån mil hemifrån där man kör styrda svarar osv osv
7-4, 2 dagar i veckan fram tills jul :)
Är på en liten industri som heter rydverken nån mil hemifrån där man kör styrda svarar osv osv
7-4, 2 dagar i veckan fram tills jul :)
↗ till inlägget↗ till inläggetWow WASD :)
Ska nog också praoa på MacDonalds när jag blir ''stor'' xd.
Fast då kommer det bli i Nordstan^^
Mcdonalds är ingen lekstuga om du nu tror det, Mcdonaldssarbetsledare älskar och driva runt med
gratisarbetare har jag hört från många håll.
Hur menar du med att älskar driva runt med gratisarbetare?
Vad är det som är så svårt att fitta? Dem älskar att köra med folk som jobbar där gratis...
lol, har aldrig praoat(stavning), men när jag ska så vill jag praoa på elgiganten /:
City Cross ftw.
↗ till inlägget↗ till inläggetWow WASD :)
Ska nog också praoa på MacDonalds när jag blir ''stor'' xd.
Fast då kommer det bli i Nordstan^^
Mcdonalds är ingen lekstuga om du nu tror det, Mcdonaldssarbetsledare älskar och driva runt med
gratisarbetare har jag hört från många håll.
Hur menar du med att älskar driva runt med gratisarbetare?
Jag fick bara städa hela tiden, annars var det inget speciellt.
Praoar atm på Posten. Rätt kul, ett minus bara. Du får en jävla träningsvärk i vaderna om du springer i trapphus..
vet någon om man får gratis spel om man praoar på game elr game stop i Malmö
↗ till inläggetTro inte att Game eller Game stop ge ut spel.vet någon om man får gratis spel om man praoar på game elr game stop i Malmö
praor på en mack som heter din x, det mesta man får göra är att städa och packa up när det kommer varu leveranser, tråkigt
Färdig med praon på posten. Imo kul. Gillar sortering och att dela ut.
Kan någon hjälpa mig vart jag ska praoa? Jag vill praoa i ett ställe där man får göra mycket och inte bara städa och sånt.
Kan någon hjälpa mig vart jag ska praoa? Jag vill praoa i ett ställe där man får göra mycket och inte bara städa och sånt.
Vår skola får inte praoa.
:_
↗ till inläggetVad går du på för skola ? oo'Vår skola får inte praoa.
↗ till inläggetgår du på en mellanstadie skola?Vår skola får inte praoa.
prao får man i högstadiet ^_^
↗ till inläggetEhmm, min syrra praoade i 5:an första gången↗ till inläggetgår du på en mellanstadie skola?Vår skola får inte praoa.
↗ till inlägget↗ till inläggetgår du på en mellanstadie skola?Vår skola får inte praoa.
Brunnsåker, i 6:an. Och jag menar att 7:orna (eller när fan man får praoa) inte får praoa heller. :/
↗ till inlägget↗ till inläggetVår skola får inte praoa.
går du på en mellanstadie skola?
Brunnsåker, i 6:an. Och jag menar att 7:orna (eller när fan man får praoa) inte får praoa heller. :/
inte är jag förvånad, på min skola får man praoa i åttan och nian
↗ till inlägget↗ till inläggetVår skola får inte praoa.
går du på en mellanstadie skola?
inte är jag förvånad, på min skola får man praoa i åttan och nian
På min skola får man inte prao någon gång.
Praoade på Chlas Olsson nära Leksand.
Man fick en fin arbetartröja som jag ofta använder :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in