Såhär ser den ut just nu.
Gratz! Skönt att bossarna inte är som i naxx.. Naxx var så sjuukt tråkig :P
↗ till inläggetpewpew kill
Bad toys!
Under OG?
↗ till inläggethttp://img12.imageshack.us/img12/1944/1240206878830.jpgVarför händer det här alltid mej? :(
↗ till inläggetYep, duelade och blev fearad genom väggen o.OUnder OG?
↗ till inläggetVarför händer det här alltid mej? :(
Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför händer det här alltid mej? :(
Ha! Bra inlägg där Boffa, och Gamer95: Om det är Worldserver så är det ju World Server, alltså händer det för alla.
Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :(
↗ till inläggetRibbiex, vilken tuffingNytt guild, nya medlemmar, samma 1a på dps :) från thaddius
Jao men dom varnar inte innan så man kan vara mitt i ett raid då det där händer :(
Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet.
Brukar vara "Server Shutdown in 05:00" och ibland krashar det bara utan att dem vet.
Eller så borde man bara VETA att det KOMMER hände skitofta om man är på the maelstrom (Som gamer är :P)
↗ till inläggetLocken.
Skit fina namn på gubbarna :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in