↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
Och sen fattade jag inte The Hidden Tiger på ovanstående inlägg och den där andra mindfuck bilden med soptunnan :P
↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
Och sen fattade jag inte The Hidden Tiger på ovanstående inlägg och den där andra mindfuck bilden med soptunnan :P
↗ till inläggetDet hänger en snopp ur soptunnan. :D↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
↗ till inläggetDet hänger en snopp ur soptunnan. :D↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
Haha xD men den med The Hidden Tiger da? Och förresten, den bilden med tjejerna är läskig lol :S
↗ till inlägget↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
Det hänger en snopp ur soptunnan. :D
Haha xD men den med The Hidden Tiger da? Och förresten, den bilden med tjejerna är läskig lol :S
Det står The Hidden Tiger på tigern :)
↗ till inlägget↗ till inläggetFattade inte den där mindfuck redigt :o
Det hänger en snopp ur soptunnan. :D
Det står The Hidden Tiger på tigern :)
lol isf var den dålig
Hidden Tiger: Kolla ränderna
Soptunnan: Det är en dinosarie i bakrunden!
↗ till inläggetSyns typ bara om man gör skärmen mörkare XPHidden Tiger: Kolla ränderna
↗ till inläggetJaha tyckte jag såg en sak där i bakgrunden men trodde att det var en jättebig hund först lol :) men en bild jag bara inte fattar nu; den där när man ska kolla på hans byxor i den där bilden och sen när man har kollat utanför bilden uppe i högra hörnet, vafan e poängen med den bilden? :SHidden Tiger: Kolla ränderna
↗ till inläggetFattade ingen utom Hidden Tiger.
↗ till inläggetFattade alla utom den sista.
Stolen i Rummet: Kolla i sprickan till höger.
Brända källaren: Förstora, kolla på u:et i "You" och gå uppåt, då kommer det vara ett huvud.
Hidden Tiger: På ränderna står det Hidden Tiger
Soptunnan på gatan: En dinusarie i bakrunden
Tjejerna i badkaret: Nån vid fönstret
Hallen i lägenheten: Spegeln till höger, gå ner en bit så ser ni ett ansikte.
Kolla på sidan shitbrix.com för en massa "Mindfuck"
↗ till inläggetBilden är så kallad "Mindfuck", man blir bara förvirrad.↗ till inläggetJaha tyckte jag såg en sak där i bakgrunden men trodde att det var en jättebig hund först lol :) men en bild jag bara inte fattar nu; den där när man ska kolla på hans byxor i den där bilden och sen när man har kollat utanför bilden uppe i högra hörnet, vafan e poängen med den bilden? :SHidden Tiger: Kolla ränderna
↗ till inläggetÅh herregud.. :_Bilden är så kallad "Mindfuck", man blir bara förvirrad.
↗ till inläggetVaddå?↗ till inläggetÅh herregud.. :_Bilden är så kallad "Mindfuck", man blir bara förvirrad.
Det är att man skojjar eller förvirrar nån om man "Mind Fuckar" någon. :_
↗ till inläggetNej, det är en ide eller ett koncept som skakar om ens förra tro/antaganden om verkligheten. Och i ditt fall ska man leta efter saker i bilderna som inte är som det ska.Vaddå?
↗ till inläggetFattar du ens vad du själv säger? Du ska alltid försöka låta smart.↗ till inläggetNej, det är en ide eller ett koncept som skakar om ens förra tro/antaganden om verkligheten. Och i ditt fall ska man leta efter saker i bilderna som inte är som det ska.Vaddå?
Kolla över allt på google, fråga på facepunchstudios eller vad som helst.
Positiv eller negativ medvetenheten eller förvirrning...
↗ till inläggetFattar du ens vad du själv säger? Du ska alltid försöka låta smart.
Haha?
↗ till inläggetEller så kollar man på bättre och pålitligare sidor.Kolla över allt på google, fråga på facepunchstudios eller vad som helst.
↗ till inläggetPrecis.Positiv eller negativ medvetenheten eller förvirrning...
Hehe, denna är bra. Hittade på shitbrix sidan.
http://shitbrix.com//content/354/resized/mindfuck-1235456880-68961.jpg
EDIT: Hittade en till som jag också måste posta.
http://shitbrix.com//content/1894/resized/mindfuck5.jpg
Så j*vla bra!
Necromancer:
Bild 1: "NOT" i bakgrunden?
Bild 2: "So good, youll suck dick"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in