💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Du Är Läskigast Just Nu?

30 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag tycker nog svinpesten :D

Nivå 0 · Nykomling

bryr mig inte...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Bryr mig inte så mycket, överdrivet, uppblåst, whatever.

Leva är det enda man kan göra.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Är väl inte speciellt läskigt, men saker kommer ju ändras.

Men kommer alltid vara den globala uppvärmningen för mig. Inget annat.

Nivå 0 · Nykomling

Jag bryr mig inte...

Nivå 0 · Nykomling

Bryr mig inte.

Nivå 0 · Nykomling

Just nu, globala uppvärmingen.

Svin pesten kommer säkert försvinna förr eller senare och ekonomikrisen har jag ingen aning om.

Nivå 0 · Nykomling

Har placerat alla dessa kriser i min carebox.

"Bryr mig inte om detta!"

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Jag ligger under min säng och skakar av rädsla för ekonomikrisen.

ps. Jag säger som darkdevil.

|_____|`<----carebox status:empty.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ärligt talat så bryr jag mig inte så mkt, alla tre saker är väldigt uppblåsta i media och dyl. Men det jag oroar mig mest för är ekonomikrisen, just nu så känns det inte så bra..

Nivå 0 · Nykomling

Jag brydde mig inte heller så mycket men det har ändrats efter att jag sätt Zeitgeist filmerna. Ekonomikrisen går att fixa (förklaras i filmerna) och vi kan förhindra Globala Uppvärmningen lättare än vi tror, och när vi gjort det kan vi forska fram ett vaccin mot Svinpesten.

Röstade på Globala Uppvärmningen.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag brydde mig inte heller så mycket men det har ändrats efter att jag sätt Zeitgeist filmerna. Ekonomikrisen går att fixa (förklaras i filmerna) och vi kan förhindra Globala Uppvärmningen lättare än vi tror, och när vi gjort det kan vi forska fram ett vaccin mot Svinpesten.

Röstade på Globala Uppvärmningen.

ibland undrar jag varför jag vill ha WASD i sängen... :wub:

OT: Samma som WASD

Bryr mig inte.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är inte orolig över något av dem. Det är bara överdrivet. ;)

Nivå 0 · Nykomling

jag förstår inte varför alla är rädda för den globala uppvärminingen all om den är ju bullshit den har hänt förut den är naturlig så chilla.

svinpest snälla det är större risk att man dör av at en fiskmås skiter på en.

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.
17 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

var det inte amerikanska banker som lånade ut för mycket pengar utan säkerhet som folk sen inte kunde betala tillbaka.

jaja just nu är det nog lågkonjunkturen som oroar mig mest av alternativen.Men annars är det nog att råoljan blir så dyr att det inte kommer löna sig att pumpa upp den i takt med att lagrena sinar eller kärnvapen krig.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker inget av detta är speciellt farligt, allt kommer ordna sig, och annars så får Obama med mig att göra

Men det läskigaste just nu tycker jag är att Island kom 2:a i Eurovision

Svinpesten om jag ska vara ärlig.

Globala uppvärmningen och ekonomikrisen är säkert allvarligare men har inte hört så mycket om dem!

Nivå 0 · Nykomling

inget av dom, kanske bristen på jobb så får vell bli ekonomikrisen

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in