Fulla Människor
Hahah ;D 0.16 var fin xD
Tycker att det är mycket mer tragiskt än roligt.
:lol: :lol: :lol: LOL!
↗ till inläggetTycker att det är mycket mer tragiskt än roligt.
↗ till inläggetTycker att det är mycket mer tragiskt än roligt.
Tycker att det är mycket mer roligt än tragiskt.
Haha... Var faktiskt rätt kul :)
Hahaha, det var ju helt klart bäst vid 1:53. :P
Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
↗ till inläggetJag är ingen idiot. :(Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut.
Den sista var ju rolig :D
↗ till inläggetJag menade att fyllegubbarna är idioter.↗ till inläggetJag är ingen idiot. :(Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut.
↗ till inläggetJag menade att fyllegubbarna är idioter.↗ till inläggetDen som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
Jag är ingen idiot. :(
Eyyy, relax, grab a beer.
Lev livet va
↗ till inläggetFörklara själv. :P
↗ till inlägget↗ till inläggetJag är ingen idiot. :(Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
moralfag gtfo my /fuska/
↗ till inlägget↗ till inläggetDen som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.
Jag är ingen idiot. :(
moralfag gtfo my /fuska/
wow, newfag gtfo.
OT; Roligt. :)
Inte ett dugg kul, en full-gubbe körde nästan på min syrra igår.