95 - Enligt min mamma så köpte hon ett Super Nintendo Entertainment System år 1995, och det satt vi och spelade MYCKET!(Sitter fortfarande och spelar det ibland. :rolleyes: )
96 - Spelade lite spel på min morfars dator, tror att den hade Windows 95
97 - Fick Nintendo Game Boy Color av min mormor och ett tillhörande spel Pokemon Red.
97-99(kommer inte ihåg) - Fick ett Sony PlayStation 1 och spelade några spel på den. Ett som blev mitt favvoritspel, The Adventures of Alundra.
runt 99 - Fick en laptop med Windows 3.1 av min morfar, spelade lite "Windows spel" på den.
00/01 - Fick en gammal dator men fungerande som jag spelade spel som The Sims 1 och sämre spel.
01 - Brukade spela hos några kompisar på deras datorer, t.ex. Counter-Strike 1.6, Grand Theft Auto 3, Tibia och andra spel. Fick också ett Nintendo Game Boy: Advance och några spel som Bomberman: Tournament och Pokemon Silver(fick kanske det innnan, men hade iallafal det) och Pokemon Sapphire.
02 - Fick ett Sony PlayStation 2 och tre spel, Dynasty warriors 2, Grand Theft Auto: Vice City och Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.
03 - Brukade gå till bibliotekets datorer för att spela Tibia och Runescape och andra webbspel.
04 - Fick en egen dator, den jag sitter vid nu(fastän jag typ bytt ut varenda del i datorn för att de gått sönder). Spelade från början Battlefield 2, Counter-Strike 1.6. Köpte sedan Half-Life 2 och spelade Counter-Strike: Source. Spelade också Tibia, Runescape och Diablo 2: Lord of Destruction.
FRAMTIDEN::
09 - Kommer troligen att skaffa en ny dator, hela datorn(hårdvaran) pajade typ just för ca 2 dagar sedan.