↗ till inläggetJag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (:
Dom kostar ett flertal tusen kronor.
Gitarrer brukar kosta flertal tusen kronor.
↗ till inläggetJag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (:
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (:
Det finns billiga varianter också. Jag har sett att man kan köpa en för 1200 kronor. En billig en, men väldigt bra elgitarr. =)
Ska du ha en bra elgitarr är minst 1500 ett garanterat pris, fast det finns vissa riktiga kap som man kan göra för en sån summa (1200).
Har tagit reda på vad för slags gitarr det var jag köpte: LP Custom Leslie Jennings - solid basswood
Jennings är super bra!! Jag har en bas och en gitarr från dom :) Bra köpt Garone.
↗ till inläggetJennings är super bra!! Jag har en bas och en gitarr från dom :) Bra köpt Garone.
Tackar. Fick den ganska billigt.
Har köpt en Zoom G1X nu :)
http://www.americanmusical.com/ProductImages/Large/p39239.jpg
↗ till inläggetVa? Du menar inte att du ska använda TVÅ händer när du spelar?Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (:
Nejmen, jag förstår att du menar en tvåhalsad, men jag är nyfiken; varför vill du ha en sån? Väger mycket, otympliga, inte särskilt speciella att spela på, osv. För priset av en sån får du en vanlig av högre kvalitet.
↗ till inlägget↗ till inläggetVa? Du menar inte att du ska använda TVÅ händer när du spelar?Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (:
Nejmen, jag förstår att du menar en tvåhalsad, men jag är nyfiken; varför vill du ha en sån? Väger mycket, otympliga, inte särskilt speciella att spela på, osv. För priset av en sån får du en vanlig av högre kvalitet.
Mannen vet vad han snackar om! (Y) ...dessutom är de grymt fula imo.
Denna här skönheten ska införskaffas efter sommaren http://woodoguitars.se/Pic%206%20GS2%20Ebony%20High.html
Har ingen gitarr
Har en greco från 70-80 talet haha. Funkar knappt. Ska köpa en användbar snart.
Jag har en
har just nu en JD brothers.
↗ till inläggetHur mycket ska du ha för den?Har en greco från 70-80 talet haha. Funkar knappt. Ska köpa en användbar snart.
:student:
Brukar spela lite grann hos en kompis.
Jag är skit kass :lol:
Jag har en burswood strata kopia men jag ska köpa en ESP Kirk Hammett signatur gitarr
KIRK HAMMET!
LOL
håller på lite med master of puppets!
sök även den här låten på youtube.com "mindtraveller" med falconer.
håller mest på mad lite riff just nu t.ex mr. brownstone, crazy train och lite annat. ska nu lära mig pride and joy med stivie ray vaughan förlåt om jag stavar fel...)
Har en gibson les paul, har nyss lärt mig hela Pray for plauges
↗ till inläggetdet gick åt h**vete!KIRK HAMMET!
LOL
håller på lite med master of puppets!
sök även den här låten på youtube.com "mindtraveller" med falconer.
håller mest på mad lite riff just nu t.ex mr. brownstone, crazy train och lite annat. ska nu lära mig pride and joy med stivie ray vaughan förlåt om jag stavar fel...)
gav upp för fort och började på en ny låt! :rolleyes:
har en scheter devil DLX och en laney 60 watt låda
och jag spelar typ back in black, you shook me all night long mm Ac/Dc
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in