↗ till inläggetVad ska jag göra?Som ni kanske ser så är mer än hälften av länkarna i datorbutiken avstängda men räknar med att dom är uppe nån gång i kväll!
Stewen det är ditt eget fel kan jag säga!
Irlc - In Real Life Computer
väldigt segt att få cash + lvs i början :(
EDIT: Dumt att man blir låst om energin går ner till 0 och man inte har 150 rlc.
↗ till inläggetSka göra så alla får 150 RC om dagen!väldigt segt att få cash + lvs i början :(
EDIT: Dumt att man blir låst om energin går ner till 0 och man inte har 150 rlc.
vill fortfarande ha fängelse
gör spelet svårare
inte bara massor av vänsterklick - enter spam
IRLC kanske ska lägga ner. Prata med datornord.
Testade spelet. Ska jag säga min åsikt så är det faktist helt okej.
Spelet liknar ganska mycket Impulse.nu. Men grejen är att - med flera som hjälper till datornord så kan man få sidan rätt så bra faktist tror jag. Skaffa snygg design fixa alla buggar och sådant!
Det kan ju bli väldigt bra, eller?
Jag kan tydligen inte logga in? :/
Skriver in användarnamn och lösenord som jag registrerade mig med, trycker på logga in sedan blir rutorna blanka.
Det var faktiskt väldigt kul :) Bra jobbat!
Ser bra ut :) jag började nu idag och ligger redan 5a hehe.
Jag har -22505 RC någonting :P
Även om du inte har råd så kan man köpa datorerna och antiskydden :P
Datornord jobbar med den buggen ;)
Lirade det här ett tag, Man kan köpa vissa grejor utan att ha pengar.
↗ till inläggetne det är lite buggat just nu och jag är inaktiv pgr av datorförbud!Lirade det här ett tag, Man kan köpa vissa grejor utan att ha pengar.
Bra jobbat. Tycker det liknar biltjuv lite.
Jag vill köpa en iMac, jag har pengarna.
vill köpe alienware lite
Vaa :o hur kan du redan ha så mycke pengar som?
Han spelar väl ganska mycket ;)
↗ till inläggetHehe okej :D, Btw ligger 4:a på topplistan.Han spelar väl ganska mycket ;)
dåliga nyheter grabbs databasen är sjuk just nu så sidan kmr inte funka kanske under dagen för jag håller på snacka med webbhotellet om dom kan installera om databasen åt mig....
Så irlc kommer också få lite mer uppdateringar och bugg fixar!
Sry!
mvh Datornord
EDIT: irlc ligger nere under dagen ett tag!