Vi fick spela tyska spel på tyskan, så jag ändrade bara till tyskt språk xD
Vilket Sätt Känar Du Pengar På? (runescape)
WC <3
Fletching är det väll som gäller nu..
Nån random yew WcBot
Woodcutting
Mining & Woodcutting är hur jag skaffa cash
DD :kung:
Jag tjänar cash genom att göra 26k trick, fick corrupt d axe och sq shield = 2mil på 30 min
Fiska är väl det lättaste?
Just nu kör jag bara på min lvl 40 pure och tjänar pengar genom att döda Hill Giants.
Säljer alltså big bones och limpwurt roots.
↗ till inläggetJag tjänar cash genom att göra 26k trick, fick corrupt d axe och sq shield = 2mil på 30 min
Wtf?
Hur menar du?
Mage logs atm.
25k trick = man är två i ungefär samma lvl som går runt med 25k var (eller mer) i en pvp värld, tror att båda ska vara skullade också, sedan turas man om att döda varandra, man brukar få värdefulla dropps.
tror det är så det går till.
Jag tjänar pengar genom WC!
Hackar magic logs och sedan säljer dom :P
Nån som känner sig manad att lägga upp en slayer guide med grunderna och allt sånt? Jag är ny till member saken så just nu köper jag 1000 iron ores och 2000 coals sen steel bars o så säljer jag simple as that ;).
↗ till inläggetDet behövs inte. Allt står redan på deras sida fint och enkelt.Nån som känner sig manad att lägga upp en slayer guide med grunderna och allt sånt? Jag är ny till member saken så just nu köper jag 1000 iron ores och 2000 coals sen steel bars o så säljer jag simple as that ;).
Jag dödar kossor och säljer cowhides på GE :D (Jag är lvl 10)
Har någon ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på? Är member, combat lvl 57.
↗ till inläggetHar någon ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på? Är member, combat lvl 57.
Vilka stats har du?
↗ till inläggetAtt: 49↗ till inläggetHar någon ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på? Är member, combat lvl 57.
Vilka stats har du?
Str: 48
Def: 47
Hitp: 46
↗ till inläggetAtt: 49↗ till inläggetHar någon ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på? Är member, combat lvl 57.
Vilka stats har du?
När jag var samma level som dig så plockade jag flax uppe vid Seers Village fast vet inte om det är lika populärt nu. Att döda monster går inte så bra när man är level 57. Jag tycker du borde plocka flax iallafall, och om du vill få några crafting levels på köpet så kan du göra dem till bow strings och då blir dem värda dubbelt så mycket, fast då behöver du 10 crafting för att göra dem. Kolla här för att se hur man gör bow strings: http://runehq.com/database.php?type=item&id=000151
↗ till inlägget↗ till inläggetHar någon ett riktigt bra sätt att tjäna pengar på? Är member, combat lvl 57.
Vilka stats har du?
Att: 49
När jag var samma level som dig så plockade jag flax uppe vid Seers Village fast vet inte om det är lika populärt nu. Att döda monster går inte så bra när man är level 57. Jag tycker du borde plocka flax iallafall, och om du vill få några crafting levels på köpet så kan du göra dem till bow strings och då blir dem värda dubbelt så mycket, fast då behöver du 10 crafting för att göra dem. Kolla här för att se hur man gör bow strings: http://runehq.com/database.php?type=item&id=000151
Tack för tipset, tjänade ungefär 170 k
Hur lång tid?