↗ till inläggetDäremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.Spelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.
Ser mer moget ut utan därimot.
Censur, Vad Är Din Åsikt?
↗ till inläggetMr.Man↗ till inläggetDäremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.Spelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.
Enligt min åsikt så när jag ser följande "f*n också" så tänker jag, "aha, detta forum är fyllt av 10år gamla pojkar som inte kan tolerera svordomar för annars blir det buhu och polissamtal.
om du tycker det är jobbigt så varför är du då här?
↗ till inläggetOm du pratade med mig så har jag aldrig sagt att jag tyckte att det var jobbigt, bara en förutfattad mening nya medlemmar kan få.om du tycker det är jobbigt så varför är du då här?
↗ till inläggetVarför klagar ni på censuren? Gör ju forumet mycket trevligare. Plus att jag misstänker att skulle censuren inte funnits skulle jag inte fått vara kvar här speciellt länge ;) f*n tycker jag dock ska ändras, då jag använt ordet med annan innebörd än svordom.
Det är ingenting som blir trevligare av att man tar bort en bokstav i svordomen, ser bara dumt ut. Dessutom är svordomar bara starka adjektiv.
↗ till inläggetÄr det här den första internetsidan du besöker? Vad f*n tror du att fuska.se-forumet är här för om man inte får ge förslag/diskutera förbättringar för sidan? *Sigh*om du tycker det är jobbigt så varför är du då här?
↗ till inläggetDu begär mycket kontroll, det är inte så enkelt..
Jag vet att det inte är så enkelt för fan!
↗ till inläggetSpelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.
Däremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.
Mr.Man
Enligt min åsikt så när jag ser följande "f*n också" så tänker jag, "aha, detta forum är fyllt av 10år gamla pojkar som inte kan tolerera svordomar för annars blir det buhu och polissamtal.
Du ljuger och det vet jag din jävla P10 hatare!
↗ till inlägget↗ till inläggetSpelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.
Däremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.
Mr.Man
Du ljuger och det vet jag din jävla P10 hatare!
Börjar du bråka med mig så får jag damp på dig.
Din signatur passar ju dig rätt bra.
Håll er till ämnet, annars blir det tillsägelser/varningar!
Jag tycker censuren är bra. De unga i samhället skall inte behöva utsättas för det moraliska förfall som svordomar innebär. Ord som f*n är inte bara moraliskt tveksamma, de är även en skymf mot Gud.
Därför tycker jag att vi skall ha kvar censuren. Det behövs fler storebröder här i världen som kan hjälpa till i kampen att skydda barn från ogudfruktighet och det moraliska förfall som svordomar, naket och våld innebär.
Fram för mer censur på internet, i filmer och på tv!
↗ till inlägget:VJag tycker censuren är bra. De unga i samhället skall inte behöva utsättas för det moraliska förfall som svordomar innebär. Ord som f*n är inte bara moraliskt tveksamma, de är även en skymf mot Gud.
Därför tycker jag att vi skall ha kvar censuren. Det behövs fler storebröder här i världen som kan hjälpa till i kampen att skydda barn från ogudfruktighet och det moraliska förfall som svordomar, naket och våld innebär.
Fram för mer censur på internet, i filmer och på tv!
↗ till inläggetSvordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".↗ till inläggetVarför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.Min åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.
Tänk alla sökmotorer som finns. Med google kommer inte fuska.se att associeras med dessa svordomar utan stjärnor i sig.
Och om det dessutom är fult med stjärnor så är det också bra, då kanske folk undiver orden. Jag tycker det är barnsligt att svära. Om man nu inte skulle ta illa upp är det väl ändå onödigt från första början att orden skrivs?
Man gör det för att förstärka det man säger.
Tillägg: i filmer är det bara tuffa amerikaner och lodisar som använder det. :P
↗ till inläggetSvordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".↗ till inläggetMin åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.
Tänk alla sökmotorer som finns. Med google kommer inte fuska.se att associeras med dessa svordomar utan stjärnor i sig.
Och om det dessutom är fult med stjärnor så är det också bra, då kanske folk undiver orden. Jag tycker det är barnsligt att svära. Om man nu inte skulle ta illa upp är det väl ändå onödigt från första början att orden skrivs?
Varför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.
svordomar är knappast barnsliga, finns förmodligen fler här i världen som svär än som inte svär..
20 personer i lekis
18 personer är "barnsliga", och då plötsligt så blir de inte barnsliga bara för att fler procent är "barnsliga"?
låt censuren vara kvar.
↗ till inlägget↗ till inläggetMin åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.
Varför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.
Svordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".
svordomar är knappast barnsliga, finns förmodligen fler här i världen som svär än som inte svär..
Obildade låter bättre då? Det kanske är bättre än "barnslig", eller "wannabe-coolig".
Varför skulle det vara mindre barnsligt att svära bara för att många gör det? Är det inte olagligt att ladda ner upphovsrättsskyddade verk bara för att "alla" gör det?
jag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fan, jävlar och helvete. skrota/gör valbar censur.
↗ till inläggetJag kan inte skriva f*n ;Djag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fan, jävlar och helvete. skrota/gör valbar censur.
↗ till inläggetfªn då :< aja, jag undrar om det här systemet någonsin kommer skrotas, verkar ju inte som att admin läser den här tråden ändå så..↗ till inläggetJag kan inte skriva f*n ;Djag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fan, jävlar och helvete. skrota/gör valbar censur.
↗ till inläggetjag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fan, jävlar och helvete. skrota/gör valbar censur.
därför bör admin göra en bättre censur som skyddar mot detta också :)
↗ till inläggetalternativt valbar så att alla blir nöjda.↗ till inläggetjag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fan, jävlar och helvete. skrota/gör valbar censur.
därför bör admin göra en bättre censur som skyddar mot detta också :)
Det spelar ju ingen roll om man kan skriva fan eller sånt med eller utan censur. Om man skriver f*n så vet ju alla vad man menar lr?