💬
Logga in
Fuska.se

Irlc - In Real Life Computer

459 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har två små anmärkningar :)

1. Det är väldigt rörigt att läsa hur mkt cash man har, hade varit bra om du hade kunnat göra så det stod på samma sätt som i affären. Dvs ist för 8793746 så står det 8.793.746, du fattar?

2. Minska på belöningar hit och dit.

Också skulle jag vilja veta mer om banken? =)

woot, är number 2 på top-listan :D

EmoNerdChild, I shalt overthrow thy evil rule.

haha varsågod :P

jag pallar inte jaga första platsen senare.

kommer bli jävligt jobbigt när man inte kan köpa kodnings lvl >_>

btw mina stats just nu:

Pengar: 1097145616 RC

Kodning: 70887

Dator: Lite hacker

skydd: Inget just nu

skada: 30000

max energie: 36100

Varför har skydd affären försvunnit?

om du har tagit bort den så borde du ta bort allas skydd och dessutom ta bort skydd spalten på ens stats.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

tänkte prova men kan inte komma in änns har reggat mig skriver in andvändar namn och lösen sen blir det vitt som sidan håller på att laddas så kommer jag tbx till samma sida

Går det att ansöka plats som moderator?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #246
↗ till inlägget

1. Det är väldigt rörigt att läsa hur mkt cash man har, hade varit bra om du hade kunnat göra så det stod på samma sätt som i affären. Dvs ist för 8793746 så står det 8.793.746, du fattar?

Jag vill inte avslöja mera än så för mer får ni se i morgon^^

EmoNerdChild: Vi har inte ens ett system för moderatorerna än så nej inget öppet :(

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vill inte avslöja mera än så för mer får ni se i morgon^^

EmoNerdChild: Vi har inte ens ett system för moderatorerna än så nej inget öppet :(

ah ok, vad synd :huh:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Datornord: Ett forum på själva sidan hade varit ganska bra kanske, istället för att behöva gå igenom fuska hela tiden :)

22 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #249

IRLC banken har öppnat!<3

Just nu ska jag börja med forumet så ni inte får massa varningar!

Nivå 4 · Lärling

Jag kan ingenting om att göra hemsidor men kan inte göra sidan enklare att komma till. Den säger alltid att sidan är bruten och sån sk*t.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #251
↗ till inlägget

Jag kan ingenting om att göra hemsidor men kan inte göra sidan enklare att komma till. Den säger alltid att sidan är bruten och sån sk*t.

Jo jag satsar på att upplösa sidan vid jul sen öppnar vi igen i januari tror jag det blir kanske

EDIT: Sidan kanske kommer bli inaktiv i 2 veckor pgr av hårdvara fel i min dator :angry:

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag kom in iaf, när planerar du att få forumet klart?

EDIT: Förklaring av hur banken fungerar också tack :P

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel.

Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana.

Senast ändrad:

Hur tar man ut sina pengar?

När jag tar "tar ut" så står det att jag har sättit in.

Nivå 7 · Fuskare
Nya datorer och ett till jobb!

Skriven den 2009-06-17

Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag.

För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC!

Mvh admin

Skriven av admin

jag spam hackar italien :S

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel.

Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana.

Varför? Så är det inte i verkliga livet.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
Nya datorer och ett till jobb!

Skriven den 2009-06-17

Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag.

För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC!

Mvh admin

Skriven av admin

jag spam hackar italien :S

Det gör väl jag också, men nu har det gtt ett tag :)
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #258
↗ till inlägget

Datornord: Ett forum på själva sidan hade varit ganska bra kanske, istället för att behöva gå igenom fuska hela tiden :)

Ja men ett problem jag kan inte koda det eller få tag på ett i så fall blir det ett externt?

Nu är det så här ni bestämmer! rösta nu!

Senast ändrad:

Har 4 förslag till spelet.

1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol.

2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer.

3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA.

4. Ha event targets :D Exempelvis:

"Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!"

När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #260
↗ till inlägget

Har 4 förslag till spelet.

1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol.

2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer.

3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA.

4. Ha event targets :D Exempelvis:

"Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!"

När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna.

Event target kommer jag göra en nu den kommer kräva 300.000 i kodning och den som lyckas får 12.000.000 ;)

Det kommer upp inom kort!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in