Kul att det har utvecklats så :D
Var en av de första 5 som reggades tror jag
Kul att det har utvecklats så :D
Var en av de första 5 som reggades tror jag
Omröstningen slutar i kväll 18:00 så gör er röst hörd!
Och en tävling på irlc har kommit läs på startsidan för mer info!
Hoppas att ett forum kommer, skulle vara jäkligt kul om man vill pausa lite från spelandet ;)
Onödigt många inlägg med "jag har 10000rc och 100skill" nu, i fortsättningen blir det tillsägelser/varningar för dem.
Ser tävlingen nu, men det jag menade var att folk kan hacka i en tävling tillsammans, så att deras sammanlagda poäng blir 300.000 :P
Fast att hacka solo är ju också Ok, men det är ingen som har 300.000 :P
↗ till inläggetVet du vad man vinner då? 5000.000.000 RC och bara 1 PERSON kan få det!Ser tävlingen nu, men det jag menade var att folk kan hacka i en tävling tillsammans, så att deras sammanlagda poäng blir 300.000 :P
Fast att hacka solo är ju också Ok, men det är ingen som har 300.000 :P
EDIT: Som det ser ut nu så blir det ett forum!
datornord svara min andvändare funkar inte jag loggar in men kommer inte till en annan sida
Röstning avslutad det kommer komma ett forum ca 20:00 och vi kommer också göra det möjligt att ansöka till moderator!
För intresse anmälan emaila [email protected] !
Längtar verkligen till forumet yay ;)
Hoppas ni gillar IRLC, jag letar buggar, fel osv...
Jobbar även som support
Forumet är snart klart håller på fixa med det sista där nu!
Forumet är uppe för nyfikna http://irlc.coczo.se/forum/index.php
Snart öppnar forumet ja
Reggat.
För er som undrar så håller vi just nu på med forumet!
Nya "under forum" kan dyka upp snart
Reggade mig på forumet nu ska jag bara lyckas logga in på spelet>.<
En länk till forumet från "huvudsidan" hade inte varit fel? Fast det kanske har dykt upp sen jag kollade sist.
Har ett till förslag :P
Att kunna överklocka sin dator (D.v.s. att inte vara begränsad utav datorn man köper)
Så om man köper en dator med 1000 skada, så kan man överklocka den till 1500 på kostnaden av något (Hacking points?)
↗ till inläggetLåter som en bra ide :DHar ett till förslag :P
Att kunna överklocka sin dator (D.v.s. att inte vara begränsad utav datorn man köper)
Så om man köper en dator med 1000 skada, så kan man överklocka den till 1500 på kostnaden av något (Hacking points?)
Jag kommer överföra förslaget till ledningen där vi beslutar det!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in