💬
Logga in
Fuska.se

Master Ball

40 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag hittade inte masterball i aqua hideout. vad ska jag göra?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Leta mer, den finns där någonstans.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare

en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49

Nivå 6 · Fuskare

körde detta förut jag tror man skulle gå igenom dom där teleport sakerna sen hittar du tre bollar en e master bal resten är typ voltorb eller den där andra gubben

12 Jun 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare

en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49

Level 59.
18 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

tack för hjälpen.

en annan sak vilka sorters attacker träffar på shedinja?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Fire, Flying, Rock, Ghost och Dark-attacker. Attacker som t.ex. Toxic och Sandstorm fungerar också.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

ok tack. skulle ni rekommendera shedinja?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ingame så funkar det att köra med sina favoritpokemon, så om du gillar shedninja då använder du den!

Om du ska spela mot andra människor är det nog bäst att välja någon annan pokemon.

22 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?

räcker 55?

kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?

Senast ändrad:

24 Jun 2009
Nivå 1 · Novis

Jag vet inte hur det är på sapphire, men på emerald kkan man fånga level 70 rayquaza innan ligan. Men den har du vunnit allt direkt.

Nivå 6 · Fuskare

Angående masterballen så tror jag inte du behöver den. Jag hade ingen första gången jag klarade ut Saphire och jag fångade alla legendariska pokémon på det som inte behöver nån event sak eller hack.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

tack

en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???

ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?

Senast ändrad:

25 Jun 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tack

en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???

Nej.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

synd

28 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

såna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?

räcker 55?

kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?

Nej ifall man har bra räcker 77 typ men dåliga behövs en lvl 100 typ och massor med revive och full restore.

↗ till inlägget
tack

ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?

Jag säljer gale of darkness

Och starta om spelet och skaffa masterball sen ska du kopiera den så du har nåra stycken (om du har emerald).

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

såna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem?

kostar ingenting, använd google
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

ok tack.

du 1337gamer007, hur mycket säljer du gale of darkness för?

(jag är eventuellt intresserad)

↗ till inlägget

räcker 55?

Jag tränar bara min starter och när jag är vid ligan är den ungefär i 76. E4:an på Ruby/Sapphire är pissenkla!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in