jag hittade inte masterball i aqua hideout. vad ska jag göra?
Master Ball
Leta mer, den finns där någonstans.
jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare
en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49
körde detta förut jag tror man skulle gå igenom dom där teleport sakerna sen hittar du tre bollar en e master bal resten är typ voltorb eller den där andra gubben
↗ till inläggetLevel 59.jamen jag har redan klarat det hideoutet och gått vidare
en annan sak i vilken lvl lär sig sceptile false swipe? min är i 49
tack för hjälpen.
en annan sak vilka sorters attacker träffar på shedinja?
Fire, Flying, Rock, Ghost och Dark-attacker. Attacker som t.ex. Toxic och Sandstorm fungerar också.
ok tack. skulle ni rekommendera shedinja?
Ingame så funkar det att köra med sina favoritpokemon, så om du gillar shedninja då använder du den!
Om du ska spela mot andra människor är det nog bäst att välja någon annan pokemon.
ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?
räcker 55?
kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?
Jag vet inte hur det är på sapphire, men på emerald kkan man fånga level 70 rayquaza innan ligan. Men den har du vunnit allt direkt.
Angående masterballen så tror jag inte du behöver den. Jag hade ingen första gången jag klarade ut Saphire och jag fångade alla legendariska pokémon på det som inte behöver nån event sak eller hack.
tack
en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???
ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?
↗ till inläggetNej.tack
en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???
synd
såna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem?
↗ till inläggetok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?
räcker 55?
kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?
Nej ifall man har bra räcker 77 typ men dåliga behövs en lvl 100 typ och massor med revive och full restore.
↗ till inläggettack
ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?
Jag säljer gale of darkness
Och starta om spelet och skaffa masterball sen ska du kopiera den så du har nåra stycken (om du har emerald).
↗ till inläggetkostar ingenting, använd googlesåna där visualboy som vissa pratar om hur mycket kostar dem?
ok tack.
du 1337gamer007, hur mycket säljer du gale of darkness för?
(jag är eventuellt intresserad)
↗ till inläggetJag tränar bara min starter och när jag är vid ligan är den ungefär i 76. E4:an på Ruby/Sapphire är pissenkla!ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?
räcker 55?