💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Avatar/banner/bild

10 313 svar · startad

↗ till inlägget

Testade lite nya grejer i Photoshop idag, det här är den bästa "Affischen" jag har gjort på länge.

Det som står på bilden är endast på hittat då jag behövde ett motiv :D

post-86420-1245344371_thumb.jpg

menar du verkligen att du hittade på vad det skulle stå? :o

anyway, texten passar inte in

Senast ändrad:

Hitta på hitta på, STARGATE SG-1 är ju en serie. Men jag tog bara ett motiv jag kunde hitta.

Tack för feedback i alla fall.

Vad/Vilken text är det som inte passar in? Motivera.

Här kommer några till bilder jag nyss gjort.

post-86420-1245362668_thumb.jpg

post-86420-1245362671_thumb.jpg

all text egentligen, fonten passar inte bra till bakgrunden

för övrigt så är dina bilder lite tråkiga, använd lite stocks och renders och fler färger, du använder alltid blå.

Senast ändrad:

19 Jun 2009

Jag gillar blå, färgen har inget med att göra, det är hur du ser på blå :D

För övrigt, vad är stocks och renders?

en render är en ut klippt bild och en stock är typ... rendern på sin original bakgrund.

btw så blir det jävligt tråkigt med bara 1 färg, blanda lite färger så blir det bättre

21 Jun 2009

;D

post-86742-1245611245_thumb.jpg

för mycket sharpen

22 Jun 2009

Hmm, ångrar stort att jag inte rört PS på så länge, Arako och Attityds bilder är ju bara underbart snygga!

23 Jun 2009

Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling.

Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =)

§1

§3.2

§3.9

↗ till inlägget

Tycker att det är roligt att Arako som sitter och skapar dålig kritik på löpande band inte gör bättre bilder själv. Drygt att läsa kommentar efter kommentar om vad som är dålig och opassande i bilder, speciellt inte när personen (Arako) gör så urusla bilder själv. Det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik, cooling.

Så till Arako: Ingenting på någon av dina bilder har passande text, bakgrunder passar inte, motivet är dåligt, texten är sämre än den första gången jag skrev att texten va dålig, bilden är generellt dålig och din avatar är ful =)

§1

§3.2

§3.9

HAHAHAHAHAHAHAHHA! felot, asg :lol:

onT: haha, lol. fråga mej nte varför jag la upp denna bilden ;)

antagligen för att jag typ endast redigerar mina egna bilder som jag tagit och i princip suger på att göra sånnadär snygga avatarer och banners som alla andra här kan :)

Var ett tag sen jag sände in en bild

http://img35.imageshack.us/img35/5062/hallou.jpg

↗ till inlägget

§1

§3.2

§3.9

Jag märker att du inte har jobbat så mycket med grafik... och btw använder jag aldrig text.

24 Jun 2009

http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Testmedpen.png

Hm.. inte nöjd alls typ.. det är en väldigt usel ripoff på Attityds Pen tool bild, meen jag var tvungen att börja någon stanns. Har inte rört photoshop sen i vintras typ :C

den är inte så dålig, fast det känns inte som om den är färdig

Nä den är väldigt tom.

Här är nått jag drog ihop igår natt med hjälp av lite tuts.

http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Finalfantazy.png

Kanske lite tom den också men kom inte på vad jag skulle göra mer på den.

↗ till inlägget

Nä den är väldigt tom.

Här är nått jag drog ihop igår natt med hjälp av lite tuts.

http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Finalfantazy.png

Kanske lite tom den också men kom inte på vad jag skulle göra mer på den.

Nice;D

OnT:

post-86742-1245855660_thumb.jpg

Paint skillz

post-66164-1245863679_thumb.jpg

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

§1

§3.2

§3.9

Jag märker att du inte har jobbat så mycket med grafik... och btw använder jag aldrig text.

Han hade rätt om din avatar, den bör förnyas XD

Okej, ingen mer offtopic nu.

Arakos avatar är snygg på sitt sätt. Alla tycker ju olika, och alla får tycka olika. Det finns inget rätt och fel bara saker som folk tycker mer om och/eller mindre om.

<---OnT Ny avatar :P

25 Jun 2009

Lekte och testade lite saker, resultat:

http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/ganskaskummenfin.png

http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/ganskaskummenfin2.png

Jag tyckte dom blev rätt snygga, fast kanske lite för röriga.

Vad tycker ni?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in