💬
Logga in
Fuska.se

Fuska Till Uppdrag.

14 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand

OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :)

30 Jun 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

nej inte vad jag vet.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand

Nej det går inte du får klara om spelet.

Nivå 4 · Lärling

Ladda ner en "Save Game" fil. Men vet inte hur man gör exakt.

Nivå 0 · Nykomling

det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr:

↗ till inlägget

Om du har till PC så är det lättare. Har du till PC?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr:

Vi säger 5 dagar xD

Nivå 0 · Nykomling

neej ingen ide direkt men du kan vell typ kolla på load game eller kolla på mappar och sånt

1 Jul 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vi säger 5 dagar xD

Vad snackar ni om? :/

Klarade spelet efter 22 timmar.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vi säger 5 dagar xD

spelade du 22 timmar irad? tror inte det. Tror han menade att att man kommer dit på ungefär 5 dars normalt spelande

2 Jul 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Snackar du om? klarade spelet på 30 tim.

Cakeguy, jag har det till PC

3 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vi säger 5 dagar xD

klarade också efter 22 timmar :D (inte i sträck) tog väl en vecka typ :P

19 Jul 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

Har då en ny fråga, och istället för att skapa ny tråd så fortsätter jag här.

Frågan är , Kan man få en polis uniform? Och isåfall var samt hur?

8 Apr 2010
Nivå 1 · Novis

:huh: vene

9 Apr 2010
Nivå 2 · Novis

Mod, Trainer eller nåt sånt skulle jag tro.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in