Japp, Sitter med firefox och varge gång jag startar om det eller datorn så åker alla cookies och sparade information bort, Jag har satt på att de behölls till's de förfaller.
Firefox Kakor/cookies Är Borta Hela Tiden...
verktyg, inställningar, sekretess och kolla om "rensa alltid ut känslig data när firefox avslutas" är i kryssad. Det ska den inte vara ;)
↗ till inläggetDet är den inte.verktyg, inställningar, sekretess och kolla om "rensa alltid ut känslig data när firefox avslutas" är i kryssad. Det ska den inte vara ;)
Har du vista?
↗ till inläggetNej, Har Windows XP SP3.Har du vista?
Då var det konstigt... Prova att radera mappen C:\Documents and Settings\*användare*\Lokala inställningar\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
Då försvinner allt sparat och firefox blir som nytt, ungefär som att installera om det.
Fortfarande samma.
Vilken version? om du har nån 3.5 beta är det förmodligen en bug som orsakar det.
↗ till inläggetHur kan jag kolla det?Vilken version? om du har nån 3.5 beta är det förmodligen en bug som orsakar det.
Hjälp > Om Firefox
Version 3.0.11
Samma som jag har... Har detta problemet funnits ända sen du installerade firefox eller kom det plötsligt?
↗ till inläggetKom plötsligt.Samma som jag har... Har detta problemet funnits ända sen du installerade firefox eller kom det plötsligt?
Då borde det bero på något du har råkat göra, inget du vet att du har gjort?
Nej. Inte vad jag kan komma på.
testa den nya versionen http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/