Holy Macaroni! Moose, hur många spel har du egentligen?
Holy Macaroni! Moose, hur många spel har du egentligen?
↗ till inläggetJo min ipod är bättre än jag trodde :) Kommer med bild snart på datorhörnan då när jag får tag på en kamera.↗ till inläggetJadå, och det är en ipod. Man skriver ut papper och klistrar ihop dem, kolla länken för ett exempel.
Oh, har alltid velat ha en Iphone 3g. Fast jag har insett att de inte är riktigt SÅ bra som alla säger. Funderar på en LG med en bra kamera.
Men WASD, kan du inte posta bild på din datorhörna?
↗ till inläggetHoly Macaroni! Moose, hur många spel har du egentligen?
Jag har varit med ett tag, därför ;). Det är dock inte bara spelt det där utan även filmer och mangaböcker.
↗ till inläggetJo min ipod är bättre än jag trodde :) Kommer med bild snart på datorhörnan då när jag får tag på en kamera.↗ till inläggetJadå, och det är en ipod. Man skriver ut papper och klistrar ihop dem, kolla länken för ett exempel.
Oh, har alltid velat ha en Iphone 3g. Fast jag har insett att de inte är riktigt SÅ bra som alla säger. Funderar på en LG med en bra kamera.
Men WASD, kan du inte posta bild på din datorhörna?
Mm, gör det :P
The Moose: Härlig samling av spel/filmer osv.! :)
↗ till inläggetSovhörna B)
Vad är det du har i hyllorna på sidorna?
↗ till inläggetPlånbok, böcker och lite andra prylar
↗ till inläggetPlånbok, böcker och lite andra prylar
Vad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :P
Plånbok, böcker och lite andra prylar
Vad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :P
En folie raket som jag fick för typ 3 år sen :P
↗ till inläggetPlånbok, böcker och lite andra prylarVad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :PEn folie raket som jag fick för typ 3 år sen :P
Ok, tyckte den såg lite skum ut ^^
Ok, tyckte den såg lite skum ut ^^
Lol, den är det också :S
Min sov setup:
Min elgitarr setup:
min. men fler bilder kommer. jag har gjort om i mitt rum :)
↗ till inläggetDe va snyggt!min. men fler bilder kommer. jag har gjort om i mitt rum :)
↗ till inläggetDu har samma säng som min systerMin sov setup:
Min elgitarr setup:
SAMMA säng?!
↗ till inläggetden är väll likadan?↗ till inläggetDu har samma säng som min systerMin sov setup:
Min elgitarr setup:
↗ till inläggetden är väll likadan?
Men lol, Stavfel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in