💬
Logga in
Fuska.se

300kr I Månadspeng. 100kr Till Wow. Vad Tycker Ni?

36 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hejsan. Jo jag kommer nu få 300kr i månads peng. Men om mamma bara tar 200kr i månaden så kan hon betala 100kr i månaden till wow. Vad tycker ni? Eller ska jag köpa game card varanan månad?

Så vad tycker ni?

Nivå 16 · Legendfuskare

Om du redan spelar wow så skulle jag tatt 200kr, men om du inte är fast i wow än så är det bättre att ta 300 :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Ok. Jag har spelat men har ju slutat och ska börja igen. Tror jag kommer ta gamecard.

Nivå 10 · Veteranfuskare

100 spänn i månaden obv., gamecard är skit

Nivå 7 · Fuskare

inte om man är non-addicted

eller jao, orkade inte hålla på med kreditkort osv.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Nivå 4 · Lärling

300 i månaden, irlstuff går före WoW.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Mm. Men jag kommer nog inte köra så mycket så jag vill dra varje månad. Så jag köper gamecard tror jag :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes:
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes:

Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute?

Senast ändrad:

11 Jul 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute?

Nja varför åka bil när man kan åka kommunalt
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bekvämare, inte fan äre väl bekvämt att spela data mitt på dagen när det är sol ute? :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bekvämare, inte fan äre väl bekvämt att spela data mitt på dagen när det är sol ute? :P

Med tanke på vädret den här sommaren så meh
Nivå 5 · Fuskare

100 till Entropia =P Där kan man få lite Pay-off iallafall.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

250 om man köper online på webhallen dock
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hmm. Glass är gott. Men spelar hällre dator än va ute och spela te.x fotboll eller springa. Har astma :(

Och det är självklart att man ska köpa tuggummi :)

Jag kommer ju köpa dessa gamecard: http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077 som jag har gjort 2 gånger tidigare. 5 mil är en bit att åka för ett gamecard.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Här i stockholm när jag kolla igår var det 250 eller så.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Var 270 senast jag köpte :( bara i en affär tror jag, Media Markt, och när den var nyöppnad sålde dom för 200kr...

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Var 270 senast jag köpte :( bara i en affär tror jag, Media Markt, och när den var nyöppnad sålde dom för 200kr...

Vart bor du WASD? Alltså statsdel?

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in