↗ till inläggetWay to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen?http://downlode.org/Creative/Writing/Notebook/Illustrations/itsatrap.jpg
Admin har märkt att de som fick gratis Fuska-VIP i samband med det nya skinnet släpptes har kvar det nya skinnet även fast vi inte har fuska-VIP längre. accepterar man detta fuska-VIP så kommer man säkert förlora skinnet när tiden går ut.
Gratis Fuskavip
↗ till inläggetJag tror mer på att han ger er detta erbjudande för att vara generös.Admin har märkt att de som fick gratis Fuska-VIP i samband med det nya skinnet släpptes har kvar det nya skinnet även fast vi inte har fuska-VIP längre. accepterar man detta fuska-VIP så kommer man säkert förlora skinnet när tiden går ut.
Jag tror även att han kan ta bort det nya temat för medlemmar som egentligen inte skall ha det.
När får kommer det? :)
Mejlen börjar skickas ut under kvällen, runt 21-22. Sedan så desto högre medlemsnummer man har desto längre får man vänta innan man får det.
Bra! Då hann jag ändra till min aktuella e-postadress. ^_^
(Vilken tur att jag kollade...)
↗ till inläggetWay to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen?
buggen? ja, obviously.
↗ till inläggetGenerös? ahahaha... jo jag tackar.Jag tror mer på att han ger er detta erbjudande för att vara generös.Jag tror även att han kan ta bort det nya temat för medlemmar som egentligen inte skall ha det.
anledningen till att han var "generös" förra gången och gav ut gratis fuska-VIP var för att han dels ville ha gratistestare av det nya skinnet, plus att han hoppades på att kunna sprida gratis reklam om det nya skinnet och på så sätt få fler att köpa fuska-VIP och tjäna mer pengar. det har inget med generositet att göra, det är girighet som driver det. och jag klandrar inte Admin för det. det är så det monetära systemet fungerar.
klart han kan göra det, men det är ju lättare att skicka ett massmail och låta det ske automatiskt eller hur? :P
Pga strul med funktionen som ska ge VIP i nyhetsbrevet så blir hela nyhetsbrevet till imorgon kväll skulle jag tro.
↗ till inläggetSynd... Hoppas att det kommer i morron i alla fall!Pga strul med funktionen som ska ge VIP i nyhetsbrevet så blir hela nyhetsbrevet till imorgon kväll skulle jag tro.
↗ till inläggetMenade det som ett stycke - Att du avslöjat "buggen" även för Admin. Är inte så keen på den nya designen ändå, men roligt att testa ska't ju bli.↗ till inläggetbuggen? ja, obviously.Way to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen?
↗ till inläggetja Mikhaela har ju redan avslöjat det för länge sen och jag antar att andra har påpekat det via PM. jag vet att admin har en del saker att ta tag i innan han skulle ta tag i ett så meningslöst problem som detta. kör med det nya skalet ett tag till eller tills admin fixar det, vilket kan dröja LÄÄÄNGEee...Menade det som ett stycke - Att du avslöjat "buggen" även för Admin. Är inte så keen på den nya designen ändå, men roligt att testa ska't ju bli.
Vilken bugg?
↗ till inläggetTydligen så rör det sig om att medlemmar kan använda det nya temat fastän deras VIP har gått ut.Vilken bugg?
↗ till inläggetAtt om du fick fuska-VIP på detta sättet:Vilken bugg?
http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1557152
och sen bytte till det nya skinnet så fortsätter du ha det nya skinnet även när den Fuska-VIP-tid har gått ut. jag vet inta om samma sak händer om du har fuska-VIP på det vanliga sättet.
Man kan inte byta tillbaka heller.(?)
Vill ha det gamla fast inget händer när jag trycker på Frosty Fuska.
↗ till inläggetBara rensa temp mapparna.Man kan inte byta tillbaka heller.(?)
Vill ha det gamla fast inget händer när jag trycker på Frosty Fuska.
När får man det där nyhetsbrevet?
Allt lutar åt i natt just nu. Uppstod en del problem under dagen som jag fick ta hand om istället.
↗ till inläggetOkej, tack för informationen :PAllt lutar åt i natt just nu. Uppstod en del problem under dagen som jag fick ta hand om istället.
Nu är nyhetsbrevet skickat, men det kan ta upptill några timmar innan alla har fått det. Desto högre medlemsnummer, desto längre får ni vänta. Tänk på ifall ni har en korrekt e-postadress men ändå inte får nyhetsbrevet så kolla er skräppost-mapp eller liknande.
Skulle någon ändå inte få det, så ändra e-postadress till en som fungerar bättre så slipper du/ni missa nyhetsbrevet nästa gång.
Uhm, kallar du detta kväll? :)