Hoppa till innehåll

Gratis Fuskavip


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Way to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen?

buggen? ja, obviously.

 

Jag tror mer på att han ger er detta erbjudande för att vara generös.

Jag tror även att han kan ta bort det nya temat för medlemmar som egentligen inte skall ha det.

Generös? ahahaha... jo jag tackar.

 

anledningen till att han var "generös" förra gången och gav ut gratis fuska-VIP var för att han dels ville ha gratistestare av det nya skinnet, plus att han hoppades på att kunna sprida gratis reklam om det nya skinnet och på så sätt få fler att köpa fuska-VIP och tjäna mer pengar. det har inget med generositet att göra, det är girighet som driver det. och jag klandrar inte Admin för det. det är så det monetära systemet fungerar.

 

klart han kan göra det, men det är ju lättare att skicka ett massmail och låta det ske automatiskt eller hur? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Way to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen?

buggen? ja, obviously.

 

Menade det som ett stycke - Att du avslöjat "buggen" även för Admin. Är inte så keen på den nya designen ändå, men roligt att testa ska't ju bli.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menade det som ett stycke - Att du avslöjat "buggen" även för Admin. Är inte så keen på den nya designen ändå, men roligt att testa ska't ju bli.

ja Mikhaela har ju redan avslöjat det för länge sen och jag antar att andra har påpekat det via PM. jag vet att admin har en del saker att ta tag i innan han skulle ta tag i ett så meningslöst problem som detta. kör med det nya skalet ett tag till eller tills admin fixar det, vilket kan dröja LÄÄÄNGEee...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...