💬
Logga in
Fuska.se

Guild Wars

168 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #41

Låter väldigt bra =) vad heter du, så kan vi ta med dig i guilden.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Låter väldigt bra =) vad heter du, så kan vi ta med dig i guilden.

Pro Quatix :) Men kanske man skulle kunna köpa det från GW's hemsida också :o
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #43

Du kan köpa det direkt från Guild Wars client.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du kan köpa det direkt från Guild Wars client.

Okay :) Fan :( , Har full inventory och hittade just ett så bra vapen :P

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #45

Du har en papperskorg som du kan förstöra saker med, eller så kan du lägga ut sakerna på marken (inte i städer). Sen när du är i städer så kan du sälja dina saker till en merchant. :) vissa saker kan du sälja till andra spelare.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du har en papperskorg som du kan förstöra saker med, eller så kan du lägga ut sakerna på marken (inte i städer). Sen när du är i städer så kan du sälja dina saker till en merchant. :) vissa saker kan du sälja till andra spelare.

okey, försökte droppa men gick inte med trial account. Gjorde nyss ett mission som man ska gå ut med ett NPC party och döda någon demon, sen kommer det ett litet clipp som visar när demonen förstör staden, såg roligt ut :)
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #47

Jaha, okej :) Jaa, antar att du gillade spelet eftersom du tänker köpa det?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jaha, okej :) Jaa, antar att du gillade spelet eftersom du tänker köpa det?

Mm, skit kul :D Men men (gay)... Vad är Hammer Mastery?
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #49

Ju mer hammer mastery du har desto bättre hammers kan du använda och desto bättre blir du med hammery master skills.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ju mer hammer mastery du har desto bättre hammers kan du använda och desto bättre blir du med hammery master skills.

Hur får man upp Hammer mastery då? O btw, ja måste väl köpa samma GW som mitt trial spel? :o
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #51

Man trycker på "K" så ser du dina attribute points, du spenderar dom på dina olika attributes som du har med upp och ner pilarna.

Om du vill köra på samma character, ja. Vilket testade du?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Man trycker på "K" så ser du dina attribute points, du spenderar dom på dina olika attributes som du har med upp och ner pilarna.

Om du vill köra på samma character, ja. Vilket testade du?

No idea lol. Min ena spell funkar inte, den borde ta 14 damage per sekund i 5 sekunder, men inget händer >.>

Står bara Guildwars :o

[EDIT] Tog den trialen som du visade.

Står iaf där uppe , " Your trial of Guild Wars Prophecies will end..."

Senast ändrad:

13 Jul 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #53

Kan vara att det är en AoE (Area of effect) precis runt din character. Då testade du prophecies, alltså ska du köpa prophecies (som är det bästa spelet imo). Då kan du fortsätta på din character :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan vara att det är en AoE (Area of effect) precis runt din character. Då testade du prophecies, alltså ska du köpa prophecies (som är det bästa spelet imo). Då kan du fortsätta på din character :D

Hittar inte det i GW store :(
Nivå 7 · Fuskare

det är den som kallas goty (game of the year edition)

Nivå 6 · Fuskare

http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page

http://pvx.wikia.com/wiki/Main_Page

2 bra sidor ni kommer behöva :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Mums

Mesmer/Monk

Level 4 :)

Samlar pengar genom att ta i sönder saker för att få saker som man kan sälja för ~100g per 10-stack

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
I'll add http://www.guildwarsguru.com/.

Även om jag inte spelar längre så är Collector's Edition-boxarna några av de snyggaste i min spelsamling. :P Köp CE om ni blir så fasta att ni vill köpa Factions och Nightfall också. Dessutom får man ju en Kuunavang i Factions CE vilket man iallafall borde kunna sälja för 100k. (Har inte koll på priserna nu, heh.)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

+1

↗ till inlägget
Dessutom får man ju en Kuunavang i Factions CE vilket man iallafall borde kunna sälja för 100k. (Har inte koll på priserna nu, heh.)

De har nog åkt ner lite i precis har jag förr mig.

Bazti the Ranger, spelar i perioder så ibland kan ni se mig inne och ibland borta i veckor

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #60

Kuunavang ligger fortfarande runt samma pris om jag inte har fel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in